Γυναίκες… αυτές είναι οι τροφές σας… !!!

February 10, 2015 Comments Off on Γυναίκες… αυτές είναι οι τροφές σας… !!!
Γυναίκες… αυτές είναι οι τροφές σας… !!!

Rate this product

Ο οργανισμός των γυναικών έχει συγκεκριμένες ανάγκες, οι οποίες διαφοροποιούνται από αυτές των ανδρών. Προκειμένου λοιπόν να λαμβάνεις τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεσαι για να αισθάνεσαι νέα, υγιής και λαμπερή δες ποιες τροφές πρέπει να καταναλώνεις συχνά…

Μήλα

Το συστατικό ‘’κερκετίνη’’ που περιέχουν αποτελεί ένα ισχυρότατο αντιοξειδωτικό που ενισχύει την λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος βοηθώντας τον οργανισμό να καταπολεμά μικρόβια και ιούς και να εξουδετερώνει ιώσεις του αναπνευστικού.

Αβοκάντο

Το συγκεκριμένο φρούτο περιέχει πολλά μονοακόρεστα λιπαρά τα οποία συντελούν στην προσπάθεια απώλειας βάρους και ειδικότερα στην δύσκολη περιοχή της κοιλιάς.

Μπρόκολο

Η ποσότητα μπρόκολου που χωράει σε ένα φλιτζάνι είναι αρκετή για να καλύψει την ημερήσια ανάγκη του οργανισμού μας σε βιταμίνη C. Η συγκεκριμένη βιταμίνη βοηθά στην παραγωγή κολλαγόνου, ενώ η Β- καροτίνη συντελεί στην ανανέωση των κυττάρων.

Φακές

Σημαντικότατη πηγή σιδήρου- μια μερίδα καλύπτει το 30% της αναγκαίας ημερήσιας πρόσληψής του- κάτι ιδιαιτέρως σημαντικό μιας και το 11% των γυναικών παρουσιάζει μειωμένα επίπεδα σιδήρου.

Ζυμαρικά ολική αλέσεως

Ο συγκεκριμένος τύπος ζυμαρικών είναι αρκετά πλούσιος στις λεγόμενες ‘’βιταμίνες συμπλέγματος Β’’ οι οποίες λειτουργούν βοηθητικά στην διαδικασία μετατροπής του φαγητού σε ενέργεια. Επιπροσθέτως παρέχουν για πολλή περισσότερη ώρα το αίσθημα κορεσμού και φυσικά ‘’φορτώνουν’’ με λιγότερες θερμίδες τον οργανισμό σε σχέση με τους επεξεργασμένους υδατάνθρακες.

Πατάτες

Μία μόνο πατάτα παρέχει στον οργανισμό περισσότερο κάλιο απ’ ότι μια μπανάνα ενώ περιέχει σημαντική ποσότητα αμύλου που σε βοηθά να διατηρείς το βάρος σου. Τέλος, η πατάτα βοηθά στην διατήρηση της αρτηριακής πίεσης σε χαμηλά επίπεδα.

Χρωματιστές πιπεριές

Οι πιπεριές περιέχουν ζεαξανθίνη, λουτεΐνη και βιταμίνη C, οι οποίες ενισχύουν την υγεία των ματιών και αποτρέπουν ασθένειες όπως είναι για παράδειγμα ο εκφυλισμός της ωχράς κηλίδας και ο καταρράκτης. Η ποσότητα που χωράει σε ένα φλιτζάνι είναι αρκετή για τις ημερήσιες ανάγκες σου.

Σαρδέλες

Πολύ σημαντική τροφή μιας και τα ω-3 λιπαρά τους συντελούν στην πρόληψη καρδιαγγειακών επεισοδίων αφού διατηρούν τις αρτηρίες ανοιχτές αποτρέποντας την δημιουργία θρομβώσεων.

( !!! ) : Σημαντική προσφορά στον οργανισμό παρουσιάζει και η μαύρη σοκολάτα, κυρίως στον τομέα της διάθεσης, ο οποίος τείνει να είναι ευμετάβλητος στις γυναίκες. Έρευνες έχουν δείξει λοιπόν ότι λίγα γραμμάρια μαύρης σοκολάτας την ημέρα είναι δυνατό να περιορίσουν σε μεγάλο ποσοστό το στρες!!!

Πράσινα λαχανικά

Τα λαχανικά με πράσινα φύλλα (όπως είναι η λαχανίδα και το σπανάκι) περιέχουν ασβέστιο, μαγνήσιο και βιταμίνη Κ, συνδυασμός ο οποίος έχει αποδειχθεί ότι προλαμβάνει την οστεοπόρωση. Επίσης, το φυλλικό τους οξύ αποτελεί απαραίτητο συστατικό για τις εγκύους αλλά και για τις γυναίκες που επιθυμούν να κυοφορήσουν σε σύντομο χρονικό διάστημα.

Παρμεζάνα

Όπως φυσικά και όλα τα τυριά, η παρμεζάνα είναι σημαντική πηγή ασβεστίου το οποίο είναι άκρως απαραίτητο στον οργανισμό προκειμένου να προληφθεί η εκδήλωση οστεοπόρωσης. Το συγκεκριμένο τυρί αποτελεί ιδανική επιλογή αφού μόλις 34 γρ. παρμεζάνας περιλαμβάνουν 340 γρ. ασβεστίου.

Comments are closed.