Μεγαλύτερο στήθος … μόνο με ειδική διατροφή ;;;

March 2, 2015 Comments Off on Μεγαλύτερο στήθος … μόνο με ειδική διατροφή ;;;
Μεγαλύτερο στήθος … μόνο με ειδική διατροφή ;;;

Rate this product

Όχι στο νυστέρι !!!

Πολλές γυναίκες νιώθουν ανασφάλεια με το στήθος τους και επιθυμούν να αυξήσουν το μέγεθός του … αλλά τελικά ο φόβος για το νυστέρι και το χειρουργικό κρεβάτι υπερτερεί και νικά την κάθε επιθυμία !

Ομοίως υπάρχει και μια άλλη κατηγορία γυναικών που επιθυμεί να αυξήσει το στήθος της ως μέσο σαγήνης για το ανδρικό φύλο … αλλά και πάλι, λίγες είναι εκείνες που στο τέλος θα καταπολεμήσουν το φόβο τους για μια χειρουργική επέμβαση και θα αποκτήσουν ένα μεγαλύτερο στήθος !

(!!!) : Σύμφωνα όμως με νέες έρευνες, υπάρχει τρόπος να αυξήσει μια γυναίκα σε κάποιο βαθμό το στήθος της, απλά και ΜΟΝΟ με την κατάλληλη διατροφή !

Οι τροφές που θα κάνουν “αισθητή” διαφορά !

Και όμως, υπάρχουν όντως τροφές, και μάλιστα πολύ εύκολα προσβάσιμες από όλους, που μπορούν να βοηθήσουν στην ανάπτυξη του στήθους (φυσικά όχι με αποτελέσματα αντίστοιχα με εκείνα του χειρουργείου).

Τα τρόφιμα αυτά είναι εύκολο να βρεθούν σε ένα οποιοδήποτε σουπερμάρκετ της γειτονιάς σας και να σας βοηθήσουν να κάνετε πραγματικότητα το όνειρό σας !

Η έρευνα περί … μεγέθους

(!!!) : Σύμφωνα με αυτή την έρευνα, το μέγεθος του στήθους της κάθε γυναίκας είναι άμεσα εξαρτημένο από τα επίπεδα τεστοστερόνης που παράγει ο οργανισμός της ! Έτσι, όσο περισσότερη είναι η τεστοστερόνη που παράγει ο οργανισμός της, τόσο μικρότερο είναι και το μέγεθος του στήθους της … και το αντίστροφο !

Ουσιαστικά λοιπόν ενδείκνυνται όλες εκείνες οι τροφές που μπορούν είτε να διακόψουν είτε να μειώσουν αισθητά την παραγωγή τεστοστερόνης από τον οργανισμό !

Μια τέτοια τροφή, ίσως και η πιο γνωστή από όλες είναι φυσικά το ΚΟΤΟΠΟΥΛΟ !

Επίσης εξίσου αποτελεσματικές τροφές για τη μείωση της παραγωγής τεστοστερόνης και την αύξηση του μεγέθους των μαστών είναι και :

  • το σκόρδο
  • τα μήλα
  • το γάλα
  • τα δημητριακά ολικής άλεσης
  • τα κεράσια
  • τα ρεβύθια
  • τα φασόλια (κυρίως τα μαυρομάτικα)
  • όλα τα θαλασσινά (μύδια, στρείδια, γαρίδες, καραβίδες, φύκια, καβούρι, χταπόδι)
  • το tofu

Με μια διατροφή εμπλουτισμένα με τα προαναφερθέντα τρόφιμα μπορεί κάθε γυναίκα με αυξημένα επίπεδα τεστοστερόνης, να περιορίσει την παραγωγή της και τελικά να επιτύχει μια κάποια αύξηση του στήθους της … χωρίς να μπει σε νοσοκομείο, χωρίς να περάσει από χειρουργείο, χωρίς να υποβληθεί σε νάρκωση, χωρίς πόνο, χωρίς ουλές και χωρίς κανένα κίνδυνο για την υγεία της ! Απλά και μόνο με τη διατροφή της … από το σπίτι της … εύκολα και με απόλυτη ασφάλεια !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Τα αποτελέσματα σίγουρα δε θα είναι τόσο άμεσα όσο μια χειρουργικής επέμβασης, και φυσικά ούτε και τόσο θεαματικά, αλλά θα είναι σίγουρα αισθητά και φυσικά ΑΚΙΝΔΥΝΑ ! Οπότε, πριν επισκεφτείτε τον πλαστικό χειρουργό … μήπως να δοκιμάσετε και αυτό ;;;

Comments are closed.