Ξεκίνα την δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ και δες στο κορμί σου … θαύματα !!!

August 6, 2014 Comments Off on Ξεκίνα την δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ και δες στο κορμί σου … θαύματα !!!
Ξεκίνα την δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ και δες στο κορμί σου … θαύματα !!!

Ξεκίνα την δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ και δες στο κορμί σου … θαύματα !!!
5 (100%) 1 vote

Η δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’, οποία αναλύεται και στο βιβλίο της διάσημης αμερικανίδας διαιτολόγου Haylie Pomroy με τον αντίστοιχο αγγλικό τίτλο ( The Fast Metabolism Diet) επιτυγχάνει αποδεδειγμένα θαύματα !

Το θαυματουργό αποτέλεσμα που επιτυγχάνεται με την εφαρμογή του συγκεκριμένου διαιτολογίου, είναι η απώλεια 10 κιλών μέσα σε διάστημα μικρότερο των 30 ημερών. Αυτό γίνεται εφικτό διότι η δίαιτα αυτή επικεντρώνεται στην μεγαλύτερη δυνατή ενεργοποίηση λειτουργίας του μεταβολισμού επιφέροντας σαν αποτέλεσμα πολλές και σωστές καύσεις!

( !!! ) : Σημαντικότατος κρίνεται ο συνδυασμός της δίαιτας γρήγορου μεταβολισμού με καθημερινή άσκηση διάρκειας 20 λεπτών – κατά προτίμηση αερόβιας, αλλά και οποιουδήποτε άλλου είδους προτιμά ο καθένας.

Η διατροφή για την οποία μιλάμε αποτελείται από 3 επαναλαμβανόμενα στάδια και η εφαρμογή της προτείνεται στις 30 περίπου ημέρες.

1ο ΣΤΑΔΙΟ

Δευτέρα – Τρίτη : Κατανάλωση υδατανθράκων και πολλών φρούτων

2ο ΣΤΑΔΙΟ

Τετάρτη – Πέμπτη : Κατανάλωση πρωτεϊνών και λαχανικών της δικής σας αρεσκείας

3ο ΣΤΑΔΙΟ

Παρασκευή – Σάββατο – Κυριακή : Συνδυασμός όλων των παραπάνω + καλά λιπαρά

( !!! ) : Η δίαιτα αυτή είναι ασφαλής και ενδείκνυται για όλους – από χορτοφάγους έως και διαβητικούς !

Ποιες τροφές επιτρέπονται στην δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ ;;;

Αναλυτικά, τα τρόφιμα που μπορούμε να ενσωματώσουμε στην εφαρμογή της δίαιτας μας είναι τα εξής :

  • Λαχανικά όλων των ειδών ( π. χ λάχανο, μαρούλι, ρόκα, χόρτα, αγγούρι, κρεμμύδι, πιπεριά κ. α )
  • Φρούτα της προσωπικής σας αρεσκείας ( π. χ μήλο, αχλάδι, βερίκοκο, πεπόνι, καρπούζι, ανανάς, φράουλα, ρόδι κ. α )
  • Ψάρι και κρέας ( να μην υπερβαίνει τα 200 γραμμάρια)

και να είναι άπαχο ( και στα δυο είδη προτιμήστε τα φιλέτα)

  • Όσπρια ( π. χ φασόλια, φακές, ρεβίθια, φάβα)
  • Αυγό ( μόνο το ασπράδι του)
  • Άμυλο ( π. χ μακαρόνια ή άλλα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, καστανό ρύζι και βρώμη

Ποιες τροφές πρέπει να αποκλείσουμε από την εν λόγω δίαιτα ;;;

  • Γαλακτοκομικά : καλό θα είναι να αποφεύγονται κατά την εφαρμογή της δίαιτας μας, κυρίως τα αντίστοιχα χωρίς λιπαρά καθώς έχουν την τάση να επιβραδύνουν τον μεταβολισμό
  • Ραφιναρισμένη ζάχαρη : ακόμα κ 2 κουταλιές του γλυκού αυτού του είδους ζάχαρης μπορεί να καθυστερήσει την απώλεια κιλών έως και 4- 5 μέρες !
  • Καλαμπόκι ( σε κάθε μορφή του )
  • Σιτάρι ( και φυσικά τρόφιμα -όπως το ψωμί ή τα δημητριακά- που το εμπεριέχουν )
  • Αλκοόλ
  • Γλυκά ( ειδικά αυτά με τις αντίστοιχες τεχνητές ουσίες). Αντί αυτού προτιμήστε το Stevia

( !!! ) : Στα επιτρεπόμενα για την δίαιτα ‘’του γρήγορου μεταβολισμού’’ συγκαταλέγονται και άλλα όπως τα μπαχαρικά, η μουστάρδα, τα βότανα αλλά και φυσικά καρυκεύματα τα οποία μπορούν να προσθέσουν εξαιρετικά νόστιμες <πινελιές> στα γεύματά μας !

Comments are closed.