Ονειρεύεσαι κι εσύ το περιβόητο ‘’6 – pack’’;;; Απόκτησέ το ακολουθώντας 6 βασικούς κανόνες… !!!

September 23, 2014 Comments Off on Ονειρεύεσαι κι εσύ το περιβόητο ‘’6 – pack’’;;; Απόκτησέ το ακολουθώντας 6 βασικούς κανόνες… !!!
Ονειρεύεσαι κι εσύ το περιβόητο ‘’6 – pack’’;;; Απόκτησέ το ακολουθώντας 6 βασικούς κανόνες… !!!

Rate this product

Ο δυνατός κορμός και οι γραμμωμένοι κοιλιακοί αποτελούν στόχο για καθένα που γυμνάζεται! Είναι γεγονός όμως ότι η κοιλιά, σε γυναίκες και άνδρες, είναι ένα σημείο του σώματος για το οποίο απαιτείται αρκετή προσπάθεια προκειμένου να φανούν τα αποτελέσματα. Η σωστή και επίμονη άσκηση δεν αρκούν! Μάθε παρακάτω 6 μυστικά με τα οποία θα γίνεις ‘’φέτες’’ εγγυημένα!!!

  1. Κοιμήσου σωστά και τις κατάλληλες ώρες

Ένα απ’ τα πιο ωφέλημα πράγματα που μπορείς να προσφέρεις στο σώμα σου είναι αυξήσεις τις ώρες του ύπνου σου! Έρευνες επιστημόνων έχουν δείξει ότι τα άτομα που δεν κοιμούνται ικανοποιητικές ώρες για τον οργανισμό τους- τουλάχιστον επτά- τείνουν να παίρνουν 220 παραπάνω θερμίδες απ’ όσους κοιμούνται σωστά.

Συμβουλή: Βγάλε απ’ το υπνοδωμάτιό σου την τηλεόραση και προσπάθησε να συμπληρώνεις 8 ώρες ύπνου κάθε βράδυ.

  1. Τρώγε όποτε θέλεις- πρόσεξε όμως τι επιλέγεις

Σίγουρα θα έχεις ακούσει απ’ όλους τους ειδικούς ότι μέσα στην ημέρα θα πρέπει να καταναλώνεις 4-5 γεύματα, κάτι που φυσικά ισχύει μιας και μ’ αυτό τον τρόπο κρατιέται σε συνεχή λειτουργία ο μεταβολισμός. Ο αριθμός όμως των θερμίδων που λαμβάνεις καθορίζεται καθαρά από το τι τρως σ’ αυτά τα γεύματα.

Συμβουλή: Παρατήρησε για μία εβδομάδα ποιες ώρες της ημέρας συνηθίζεις να τρως και καθόρισε την διατροφή σου σύμφωνα μ’ αυτό το πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας κυρίως τροφές που διακρίνονται για την μέγιστη μεταβολική επιτάχυνσή τους.

  1. Ξεφορτώσου το λίπος

Μπορεί τρέχοντας στον διάδρομο να καις περισσότερες θερμίδες, θα πρέπει όμως να θυμάσαι ότι όσο περισσότερο συνηθίζει το σώμα σου το τρέξιμο, τόσο λιγότερες θερμίδες θα καίει. Επίσης είναι γεγονός ότι επιδιδόμενος έντονα σ’ αυτό, είναι πιθανό να βαρεθείς πιο γρήγορα το πρόγραμμα άσκησής σου μιας και για τους περισσότερους αποτελεί την πιο βαρετή άσκηση.

Συμβουλή: Ένταξε στο πρόγραμμα γυμναστικής σου κοιλιακούς 3 φορές εβδομαδιαίως. Έτσι θα αυξήσεις σημαντικά το κάψιμο του λίπους στο συγκεκριμένο σημείο ενώ θα αυξήσεις και τον μεταβολισμό σου.

  1. Σήκωσε βάρη

Όταν σηκώνεις σταδιακά όλο και περισσότερα κιλά στα βάρη, σύμφωνα με Πανεπιστημιακή έρευνα, αυξάνεται η λειτουργία του μεταβολισμού σου κατά 8% όχι μόνο κατά την διάρκεια της άσκησης αλλά και του ύπνου!

  1. Δώσε στον οργανισμό σου πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη, εκτός απ’ το να μειώνει την πείνα μας, ρυθμίζει το σάκχαρο του αίματος ενώ φυσικά αποτελεί το βασικό συστατικό για την κατασκευή μυϊκών ινών.

Συμβουλή: Δεν χρειάζεται να αποκλείσεις τους υδατάνθρακες απ’ την διατροφή σου, προσπάθησε όμως σε κάθε γεύμα σου να συμπεριλαμβάνεις 1 μερίδα πρωτεΐνη (δηλαδή τροφές όπως κρέας, κοτόπουλο, ψάρι, γιαούρτι και φιστίκια).

( !!! ) : Οι δύο μεγάλες αλήθειες για την απόκτηση του περίφημου 6-pack, τις οποίες δεν θα πρέπει να ξεχνάτε είναι οι εξής:

  1. οι κοιλιακοί δημιουργούνται στην κουζίνα
  2. ο πιο αποτελεσματικός λιποδιαλυτής είναι το φερμουάρ!!!
  1. Επίλεξε έξυπνα σνακ

Η ποιότητα και η ποσότητα των σνακ που επιλέγεις είναι ικανά να ρυθμίσουν σημαντικά τα επίπεδα λίπους σου. Προσπάθησε κάθε σνακ που καταναλώνεις να μην ξεπερνά το μέγεθος της παλάμης σου και τις 100-150 θερμίδες!

Comments are closed.