Ποιό πρωινό σου ταιριάζει;;; Διάλεξε το κατάλληλο για σένα ‘’σημαντικότερο γεύμα της ημέρας’’… !!!

December 28, 2014 Comments Off on Ποιό πρωινό σου ταιριάζει;;; Διάλεξε το κατάλληλο για σένα ‘’σημαντικότερο γεύμα της ημέρας’’… !!!
Ποιό πρωινό σου ταιριάζει;;; Διάλεξε το κατάλληλο για σένα ‘’σημαντικότερο γεύμα της ημέρας’’… !!!

Ποιό πρωινό σου ταιριάζει;;; Διάλεξε το κατάλληλο για σένα ‘’σημαντικότερο γεύμα της ημέρας’’… !!!
5 (100%) 4 votes

Ακόμα κι αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δυσκολεύονται να φάνε το πρωί ή αν έχεις βαρεθεί τις μέχρι τώρα επιλογές σου, εδώ θα πάρεις ιδέες για το πώς μπορείς να πάρεις το σωστό πρωινό απολαμβάνοντάς το πάντα!

  • Πεινάς και αισθάνεσαι αδυναμία μέχρι τις 10:00;

Τότε χρειάζεσαι περισσότερη πρωτεΐνη έτσι ώστε να διατηρείται περισσότερο το αίσθημα του κορεσμού. Απόφυγε τους λευκούς υδατάνθρακες (δημητριακά ρυζιού, τσουρέκι, λευκό ψωμί, κορνφλέικς κ.λπ. ) αλλά και τις τροφές που περιέχουν ζάχαρη και προτίμησε για παράδειγμα ένα αβγό το οποίο περιέχει πολλά αμινοξέα.

Στην περίπτωση που δεν σου αρέσει το αβγό, φτιάξε ένα τοστ με μαύρο ψωμί και ζαμπόν. Ψήσε στους 180 βαθμούς για 10 λεπτά 4 ντοματάκια, μαγείρεψε 45 γρ. σπανάκι στον ατμό και τοποθέτησέ τα μαζί με ζαμπόν (2 φέτες) σε ψημένο μαύρο ψωμί.

  • Θέλεις να κάνεις το πρωινό σου πιο υγιεινό;

Αν δεν επιθυμείς να στερηθείς τα δημητριακά σου ή το τοστ σου, υπάρχει τρόπος να τα μετατρέψεις σε πιο θρεπτικά.

Προκειμένου να αυξήσεις τα επίπεδα πρόσληψης λιπαρών οξέων αντικατάστησε με ταχίνι το ανθυγιεινό βούτυρο ενώ όσον αφορά τα δημητριακά σου, προτίμησε τα όσο το δυνατόν λιγότερο επεξεργασμένα. Μπορείς αν θέλεις να τους προσθέσεις γιαούρτι, σπόρους ή ξηρούς καρπούς αλλά και μούσλι – το οποίο όμως να μην περιέχει πρόσθετα σάκχαρα.

  • Δεν προλαβαίνεις να φας πρωινό;

Είναι σημαντικό να λαμβάνουμε το πρωινό μας στην διάρκεια μιας ώρας από εκείνη που θα ξυπνήσουμε έτσι ώστε να αποφύγουμε το αίσθημα της πεσμένης ενέργειας το οποίο συνήθως μας οδηγεί στο να το παρακάνουμε αργότερα και να αποθηκεύεται σε μορφή λίπους η επιπλέον τροφή.

Προσπάθησε να προνοήσεις απ’ το προηγούμενο βράδυ. Φτιάξε μούσλι και τοποθέτησέ το σε ένα ειδικό τάπερ το οποίο θα μπορέσεις να πάρεις μαζί σου στον χώρο εργασίας σου.

Η συνταγή περιλαμβάνει 50 mL χυμό από μήλο και 30 γρ. βρώμης τα οποία αφήνεις να μουλιάσουν μαζί. Το πρωί πρόσθεσε μισό τριμμένο μήλο, μια χούφτα φράουλες, 1 κεσεδάκι γιαούρτι και 1 κ.σ σπόρους.

Για δεκατιανό, πάρε μαζί σου μια μπάρα δημητριακών η οποία ιδανικά θα περιέχει σπόρους και ξηρούς καρπούς και όχι πρόσθετα σάκχαρα.

( !!! ) : Αν ανήκεις στην κατηγορία των ανθρώπων που δυσκολεύονται να φάνε πρωινό, πίεσε τον εαυτό σου να καταναλώσει ακόμα κι ένα μόνο κομμάτι φρούτου. Ακόμα κι αυτή η ελάχιστη ποσότητα θα συντελέσει στο να μην ‘’πέσεις με τα μούτρα’’ στο φαγητό κατά την διάρκεια της υπόλοιπης ημέρας!!!

  • Έχεις βαρεθεί το συνηθισμένο πρωινό με δημητριακά;

Με την κατανάλωση ακριβώς της ίδιας τροφής κάθε μέρα μοιραία περιορίζεται η πρόσληψη των θρεπτικών συστατικών που είναι αναγκαία για τον οργανισμό μας.

Διαφοροποίησε το συνηθισμένο πρωινό σου παίρνοντας ιδέες για παράδειγμα απ’ το αντίστοιχο τούρκικο το οποίο περιλαμβάνει ελιές, φέτα, αγγούρι και βραστά αβγά.

Εναλλακτικά το αντίστοιχο ιαπωνικό περιλαμβάνει ζυμωμένη σόγια αλλά και ψάρι με ρύζι, ακόμα και διαφόρων ειδών σούπες.

Comments are closed.