Πράσινο τσάι για αδυνάτισμα ! Ναι … αλλά πόσο ;;;

December 12, 2014 Comments Off on Πράσινο τσάι για αδυνάτισμα ! Ναι … αλλά πόσο ;;;
Πράσινο τσάι για αδυνάτισμα ! Ναι … αλλά πόσο ;;;

Πράσινο τσάι για αδυνάτισμα ! Ναι … αλλά πόσο ;;;
5 (100%) 2 votes

Ένα 100 % φυσικό αδυνατιστικό …

Το πράσινο τσάι (green tea) δεν είναι ούτε κανένα χημικό προϊόν αλλά ούτε και καμιά επικίνδυνη για τον οργανισμό ουσία. Είναι ένα προϊόν της φύσης, ένα τσάι, το οποίο μπορεί αποδεδειγμένα να προκαλέσει μείωση, και μάλιστα σημαντική, στο σωματικό βάρος του κάθε ανθρώπου (άνδρα ή γυναίκας).

(!!!) : Σύμφωνα με επίσημες έρευνες που διεξήχθησαν και δημοσιεύτηκαν στο περιοδικό “Journal for Nurse Practitioners” το έτος 2010, το πράσινο τσάι, μπορεί να βοηθήσει το άτομο στην προσπάθειά του να χάσει βάρος και πόντους, με δύο απλούς τρόπους :

  • τονώνει τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού (πράγμα το οποίο συνεπάγεται πως αυξάνει τον ρυθμό καύσεων λίπους που συντελείται στο σώμα)
  • μειώνοντας αισθητά τα επίπεδα της όρεξης (πράγμα το οποίο σημαίνει πως μειώνει τον αριθμό των θερμίδων που λαμβάνει καθημερινά το άτομο από τη διατροφή του)

Τι συμβαίνει με την πρόσληψη καφεΐνης ;;;

Αν και συνήθως λέμε να πιούμε ένα τσάι για να ηρεμήσουμε, … αυτό δεν είναι απόλυτα ακριβές ! Το τσάι γενικά αλλά και το πράσινο τσάι ειδικά, περιέχει καφεΐνη, με αποτέλεσμα να μπορεί να προκαλέσει νευρικότητα, ευερεθιστότητα και αϋπνία, όταν καταναλωθεί σε μεγάλες ποσότητες.

(!!!) : Μια ποσότητα 227 περίπου γραμμαρίων πράσινου τσαγιού, περιέχει περίπου 25 mg καφεΐνης !

Το όριο πρόσληψης καφεΐνης την κάθε ημέρα μεταβάλλεται ανάλογα το άτομο. Έτσι :

  • ένα απόλυτα υγιές άτομο δεν πρέπει να ξεπερνά τα 400 mg την ημέρα
  • μια έγγυος γυναίκα δεν πρέπει να ξεπερνά τα 200 mg την ημέρα
  • ενώ ένα άτομο που πάσχει από κάποια πάθηση θα πρέπει να συμβουλευτεί το γιατρό του

Δηλαδή ; Πόσο τσάι μπορώ να πίνω ;;;

Υπολογίζοντας λοιπόν την επιτρεπτή ποσότητα καφεΐνης την κάθε ημέρα, και φυσικά λαμβάνοντας καφεΐνη ΜΟΝΟ από το τσάι (γιατί όπως είναι λογικό, εάν πίνετε και καφέδες στη διάρκεια της ημέρας, το νούμερο αυτό αλλάζει !!!), θα λέγαμε ότι ένα υγιές άτομο μπορεί να καταναλώνει έως και 15 περίπου φλυτζάνια τσάι !!!

(!!!) : Το νούμερο αυτό φυσικά δεν είναι ακριβές, αφού παίζει ρόλο και η ποιότητα του τσαγιού αλλά και το πόσο βαρύ επιλέγουμε να το παρασκευάσουμε !

Παρενέργειες & ανεπιθύμητες αντιδράσεις

Η υπερβολική κατανάλωση τσαγιού που συνεπάγεται και υπερβολική κατανάλωση καφεΐνης, μπορεί να προκαλέσει στο άτομο προβλήματα όπως :

  • αϋπνία
  • ταχυκαρδία
  • εμετό
  • ναυτία
  • αυξημένο στρες
  • κατάθλιψη
  • τρόμο
  • νευρικότητα
  • ευερεθιστότητα
  • πονόκοιλο

Συμβουλή : Μην πίνετε πράσινο τσάι εάν πάσχετε από την καρδιά σας, από διαβήτη, αναιμία, ή αν έχετε προβλήματα στα νεφρά ή υψηλή αρτηριακή πίεση !!!

Comments are closed.