Πρωτεϊνούχα γεύματα για «δύναμη» στο γυμναστήριο!

June 11, 2014 Comments Off on Πρωτεϊνούχα γεύματα για «δύναμη» στο γυμναστήριο!
Πρωτεϊνούχα γεύματα για «δύναμη» στο γυμναστήριο!

Πρωτεϊνούχα γεύματα για «δύναμη» στο γυμναστήριο!
5 (100%) 1 vote

Φυτική ή ζωϊκή …

Είτε φυτική είτε ζωϊκή, η πρωτεΐνη, είναι απαραίτητη για τον οργανισμό, ειδικά μάλιστα εάν το άτομο προπονείται και θέλει να ενισχύσει το μυϊκό του σύστημα και να μην διακινδυνεύσει να χάσει μυϊκή μάζα.

Το κρέας, τα φασόλια, η σόγια αλλά και το quinoa, είναι μερικά μόνο από τα πολύ ωφέλιμα και απαραίτητα για τον οργανισμό τρόφιμα ώστε να αποδώσει στις προπονήσεις του και να αναπτύξει ομαλά ένα δυνατό και υγιές σώμα.

Όσο περισσότερη πρωτεΐνη … τόσο καλύτερα ;;;

ΟΧΙ !!! Δυστυχώς αυτό αποτελεί έναν μύθο που πολλοί κάνουν το λάθος να πιστεύουν. Θεωρούν πως καταναλώνοντας όλο και μεγαλύτερη ποσότητα πρωτεΐνης, διευκολύνουν την ανάπτυξη του μυϊκού ιστού τους. ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ !!!

(!!!) : Στην πραγματικότητα, η υπερβολική κατανάλωση πρωτεΐνης μπορεί να φέρει εντελώς αντίθετα από τα επιθυμητά αποτελέσματα και αυτό συμβαίνει γιατί ο οργανισμός δεν μπορεί να αποθηκεύσει την περίσσεια πρωτεΐνης που δέχεται (όπως κάνει με τα λίπη και με τους υδατάνθρακες).

Η κατανάλωση πρωτεΐνης …με μέτρο !

Όταν η κατανάλωση πρωτεΐνης γίνεται φυσιολογικά και με μέτρο (δηλαδή περίπου 1,2 γραμμάρια για κάθε κιλό του σωματικού βάρους του ατόμου καθημερινά), τότε μπορεί :

  • να χαρίσει στον οργανισμό ωφέλιμη ποσότητα ενέργειας
  • να βοηθήσει στην παραγωγή διαφόρων ορμονών από τον οργανισμό
  • να ενισχύσει την λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος
  • να τονώσει την παραγωγή μυϊκού ιστού
  • να χαρίσει αίσθημα ευεξίας και ζωντάνιας

Τα αυγά : ιδανική πηγή πρωτεΐνης !!!

Τα αυγά, αν και από πολλούς θεωρούνταν απαγορευμένη τροφή ως κίνδυνος για τη χοληστερόλη, αποτελούσαν πάντα την πιο εξαιρετική πηγή πρωτεϊνών για τον οργανισμό.

Μάλιστα, με πρόσφατες μελέτες τους, ειδικοί κατέληξαν στο συμπέρασμα πως ο μύθος που επικρατούσε κάποτε για τα αυγά και την σύνδεσή τους με καρδιαγγειακά νοσήματα και αυξημένα επίπεδα χοληστερόλης δεν αυσταθούν !

Αντιθέτως υποστηρίζουν πως όταν η κατανάλωσή τους γίνεται μέσα στα λογικά πλαίσια, μπορεί να είναι ιδιαίτερα ευεργετική για τον οργανισμό.

Μια ομελέτα λοιπόν ή δύο αυγά (κρόκοι και ασπράδια μαζί), μπορούν να προσφέρουν περίπου 12 γραμμάρια ωφέλιμης πρωτεΐνης στον οργανισμό και να του προσδώσουν μια ώθηση «ενέργειας» που θα τον διευκολύνει στην διεξαγωγή της προπόνησής του και θα τον βοηθήσει στην τόνωση του μυϊκού του συστήματος.

(!!!) : Μάλιστα, η ανάπτυξη του μυϊκού συστήματος ως γνωστόν, είναι και το μυστικό για μια καλλίγραμμη σιλουέττα. Όσο μεγαλύτερη μυϊκή μάζα έχει ένα άτομο, τόσο γρηγορότερος είναι και ο μεταβολικός ρυθμός του οργανισμού του, άρα και τόσο περισσότερο λίπος καίει !

Comments are closed.