Τι συνιστούν όλοι οι διατροφολόγοι ;;;

February 17, 2015 Comments Off on Τι συνιστούν όλοι οι διατροφολόγοι ;;;
Τι συνιστούν όλοι οι διατροφολόγοι ;;;

Rate this product

Καλή διατροφή = Υγεία

Ακριβώς επειδή καλή διατροφή σημαίνει ισχυρός οργανισμός και συνεπακόλουθα σημαίνει υγιής οργανισμός, οι διατροφολόγοι (που γνωρίζουν πολύ καλά ποις τροφές είναι πολύ σημαντικές για τον οργανισμό) μας προτείνουν :

  • όλα τα λαχανικά

Όλα τα λαχανικά είναι εξαιρετικής σημασίας για τη λειτουργία ολόκληρου του οργανισμού. Οι διατροφολόγοι όμως δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στα λεγόμενα σταυρανθή λαχανικά. Τα σταυρανθή λαχανικά (δηλαδή το μπρόκολο, το κουνουπίδι, τα λαχανάκια Βρυξελλών και το λάχανο) είναι πολύ πλούσια σε απαραίτητες για την διατήρηση της υγείας του ατόμου βιταμίνες, σε ανόργανα συστατικά και σε πολύτιμα στοιχεία. Πρόκειται για μια τροφή εξαιρετικής αντικαρκινικής δράσης και όχι μόνο !!!

  • το γιαούρτι

Το γιαούρτι είναι μια ακόμα τροφή που, όπως τονίζουν οι ειδικοί, δε θα έπρεπε να λείπει από την διατροφή μας. Το γιαούρτι παρέχει στον οργανισμό μια πολύ μεγάλη και ωφέλιμη ποσότητα ασβεστίου, αλλά και μια καλή ποσότητα πρωτεϊνών. Ειδικά το ελληνικό γιαούρτι είναι πλούσιο σε όλα τα ωφέλιμα συστατικά και παράλληλα χαμηλής θερμιδικής αξίας και δεν επιβαρύνει τη σιλουέττα και το σωματικό βάρος. Το Γιαούρτι είναι μια εξαιρετική επιλογή για σνακ αλλά και για πρωινό αν συνδυαστεί με ξηρούς καρπούς, δημητριακά ή ακόμα και με φρέσκα φρούτα ή μέλι.

  • οι ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, όπως όλοι πολύ καλά γνωρίζουν, μπορεί να είναι μια τροφή “βόμβα – θερμίδων”, αλλά η διατροφική τους αξία είναι ασυναγώνιστη και φυσικά αναμφισβήτητη. Οι ξηροί καρποί είναι πλούσιοι σε Ω – 3 καλά λιπαρά οξέα και σε ωφέλιμες φυτικές ίνες που ευνοούν την καλή λειτουργία του οργανισμού. Παρά μάλιστα την υψηλή θερμιδική τους αξία, όλοι οι ειδικοί και οι διατροφολόγοι συνιστούν κατανάλωση ξηρών καρπών (μιας μικρής ποσότητας καθημερινά) για απώλεια βάρους !

  • όλα τα φρούτα

Όλα τα φρούτα είναι πηγή πολύτιμων συστατικών, φυτικών ινών και βιταμινών. Οι ειδικοί συνιστούν κατανάλωση όλων των φρούτων εποχής σε καθημερινή βάση για καλή λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος του οργανισμού … και για ενίσχυση και διασφάλιση της υγείας !

  • τα αυγά

Ο φόβος πως τα αυγά πρέπει να είναι μια απαγορευμένη τροφή, πλούσια σε χοληστερόλη, έχει κυριαρχήσει ψευδώς !!! Τα αυγά είναι μια ιδανική πηγή πρωτεϊνών για τον οργανισμό, αλλά και βιταμινών και άλλων θρεπτικών στοιχείων. Άλλωστε πρόσφατες έρευνες και άλλες ιατρικές μελέτες αποδεικνύουν πλέον περίτρανα πως τα αυγά δεν σχετίζονται με καρδιαγγειακά νοσήματα, ούτε και με τα υψηλά επίπεδα χοληστερόλης (όταν η κατανάλωση γίνεται με μέτρο).

  • όλα τα όσπρια

Φυσικά και τα όσπρια δε θα μπορούσαν σε καμία περίπτωση να απουσιάζουν από αυτή τη λίστα. Είναι εξίσου καλή πηγή πρωτεϊνών, φυτικών ινών και υδατανθράκων βραδείας καύσεως. Προσφέρουν αίσθημα κορεσμού και βοηθούν στην αποφυγή του τσιμπολογήματος και άρα στην απώλεια βάρους. Οι ειδικοί συμβουλεύουν τα όσπρια να αποτελούν πιάτο τουλάχιστον 1 με 2 φορές την κάθε εβδομάδα !

Comments are closed.