Τροφές θαυματουργές για … κάψιμο του λίπους !!!

October 2, 2014 Comments Off on Τροφές θαυματουργές για … κάψιμο του λίπους !!!
Τροφές θαυματουργές για … κάψιμο του λίπους !!!

Τροφές θαυματουργές για … κάψιμο του λίπους !!!
5 (100%) 1 vote

Κι όμως ! Η απώλεια περιττού βάρους μπορεί να γίνει πανεύκολη υπόθεση, αν γνωρίζουμε κάποια μικρά μυστικά ως προς τα τρόφιμα που εντάσσουμε στην διατροφή μας μιας και κάποια απ’ αυτά –σύμφωνα με ειδικούς- έχουν αποδειχθεί πολύ αποτελεσματικά στην διαδικασία καψίματος του λίπους.

  1. Σολωμός / τόνος

Τα γνωστά σε όλους μας αυτά ψάρια ως γνωστόν περιέχουν Ω-3 λιπαρά, τα οποία βοηθούν σημαντικά τον οργανισμό μας στην διάσπαση λίπους !

  1. Αυγό

Σοφή επιλογή για το πρωινό σας ! Η πρωτεΐνη που περιέχει θα σας οπλίσει με ενέργεια για το υπόλοιπο της ημέρας ενώ θα σας κρατήσει πολύ περισσότερη ώρα χορτάτο απ’ ότι κάποιο άλλο τρόφιμο. Επιπλέον περιέχει βιταμίνη Β-12, η οποία συμβάλλει στην ‘εξόντωση’ του λίπους, και ούτως ή άλλως είναι πολύ χαμηλό σε θερμίδες (μόλις 75)!

  1. Γιαούρτι (στραγγιστό)

Το γιαούρτι, όπως και όλα τα γαλακτοκομικά άλλωστε, είναι πλούσιο σε πρωτεΐνες επομένως προσθέτει στον οργανισμό θερμίδες οι οποίες είναι πιο εύκολο να αφομοιωθούν σε σύγκριση με τους υδατάνθρακες, για παράδειγμα.

  1. Πράσινο τσάι

Πρόκειται για το ρόφημα που ‘εξειδικεύεται’, θα λέγαμε, στο κάψιμο του λίπους και μάλιστα πιο συγκεκριμένα στην κοιλιά. Είναι πλούσιο σε κατεχίνες οι οποίες συμβάλλουν στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού μας άρα επιτυγχάνεται πιο εύκολα η απώλεια βάρους. Μπορείτε να το εντάξετε πολλές φορές μέσα στην ημέρα σας ενώ συνιστάται να το πίνετε ζεστό για ακόμα πιο σίγουρα αποτελέσματα!

  1. Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί, με υψηλότερα στην λίστα τα φιστίκια, είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, υγιή λιπαρά αλλά και φυτικές ίνες. Επιπροσθέτως είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικοί στην επίτευξη του αισθήματος κορεσμού και είναι δυνατό να ισορροπήσουν τα επίπεδα χοληστερόλης. Είναι αυτονόητο ότι η κατανάλωση τους πρέπει να γίνεται με μέτρο –συνιστάται μία χούφτα ξηρών καρπών την ημέρα και κατά προτίμηση τις πρωινές ώρες.

  1. Καυτερές πιπεριές

Βασική ουσία η οποία περιέχεται στις πιπεριές, ιδιαίτερα στις καυτερές, είναι η λεγόμενη ‘’καψαϊκίνη’’. Η συγκεκριμένη ουσία παρουσιάζει μείωση της όρεξης για μεγάλες ποσότητες φαγητού και παράλληλα προκαλεί στον μεταβολισμό μας μεγαλύτερη εγρήγορση !

  1. Γρεϊπφρουτ

Είναι το φρούτο με τις λιγότερες ίσως θερμίδες και είναι πλούσιο σε φυτικές, διαλυτές ίνες- κύριο χαρακτηριστικό των οποίων είναι να περιορίζουν σημαντικά το αίσθημα της πείνας.

Συνιστάται να τρώτε μισό γρεϊπφρουτ ή έναν αντίστοιχο χυμό λίγο πριν το γεύμα σας με σκοπό να περιορίσετε την ποσότητα φαγητού που θα καταναλώσετε στην συνέχεια.

Τι άλλο μπορώ να κάνω για να επιτύχω την διάλυση του λίπους ;;;

  • Μειώστε τις μερίδες του φαγητού σας αλλά μην υιοθετείτε ακραίες δίαιτες που μπορεί μάλιστα να αποκλείουν σημαντικές ομάδες τροφίμων για τον οργανισμό σας.
  • Καθιερώστε 5 γεύματα ημερησίως και ενεργοποιείστε μ’ αυτόν τον τρόπο τον μεταβολισμό σας.
  • Πιείτε πολύ νερό αποφεύγοντας έτσι την κατακράτηση υγρών και επιτυγχάνοντας μείωση της συγκέντρωσης λίπους σε σημεία που μας ενοχλούν (μείωση της κυτταρίτιδας!) .

( !!! ) : Αν είναι δυνατόν αποκλείστε εντελώς το από την διατροφή σας. Ακόμη και αν πέφτετε έστω 1 φορά την εβδομάδα με τα μούτρα επάνω τους, τα αποτελέσματα των παραπάνω συμβουλών θα καθυστερήσουν πολύ ή μπορεί να μη γίνουν καν ορατά.

Comments are closed.