3 τροφικοί συνδυασμοί που… φουσκώνουν !!!

November 12, 2014 Comments Off on 3 τροφικοί συνδυασμοί που… φουσκώνουν !!!
3 τροφικοί συνδυασμοί που… φουσκώνουν !!!

Rate this product


Υποφέρεις συχνά απο φούσκωμα, το οποίο σου δημιουργεί έντονη δυσφορία ενώ ανεβάζει και τον δείκτη της ζυγαριάς σου;;; Εκτός απ’ τους συνήθεις κ γνωστούς υπόπτους όπως είναι τα ανθρακούχα ποτά και τα αλμυρά φαγητά, απόφυγε συγκεκριμένους συνδυασμούς τροφίμων που αγνοείς οτι προκαλούν το ίδιο αποτέλεσμα και απαλλάξου μια και καλή…

Άμυλο + γαλακτοκομικά

Είναι γνωστό ότι τα γαλακτοκομικά προιόντα από μόνα τους είναι αρκετά δυσκολοχώνευτα. Όταν μάλιστα συνδυαστούν με άμυλο τότε ο χρόνος για να ολοκληρωθεί η διαδικασία της χώνεψης αυξάνεται πολύ περισσότερο. Το άμυλο παραμένοντας στην πεπτική οδό πολλή ώρα αρχίζει να ζυμώνεται με αποτέλεσμα την πρόκληση αερίων και του γνωστού ενοχλητικού φουσκώματος. Συνιστάται λοιπόν να συνοδεύεις τα γαλακτοκομικά σου με χόρτα (ρόκα, αντίδια και λάχανο) αντί του ψωμιού. Τα προαναφερθέντα πικρά χόρτα βοηθούν στην παραγωγή χολής ενισχύοντας τον οργανισμό στην διαδικασία χώνεψης των λιπαρών. Επίσης όσον αφορά το τυρί, προτίμησε κατσικίσιο ή τυρί από πρόβατα βιολογικής κτηνοτροφίας καθώς είναι τα πιο ελαφριά για το στομάχι.

( !!! ) : Άν είσαι σε διαδικασία προσπάθειας απώλειας βάρους μπορείς να κάνεις τους συγκεκριμένους συνδυασμούς τροφίμων και να δεις εντυπωσιακά αποτελέσματα:

  • Γκρέιπφορυτ + ανανάς + γλυκολέμονο
  • Γκρέιπφρουτ + ανανάς + πράσινο τσάι + μήλο
  • Ανανάς + ακτινίδιο + φράουλες + σαγκουίνι
  • Βατόμουρα + ακτινίδιο + κεράσια + καρπούζι !!!

Άμυλο ή πρωτεΐνη + φρούτα

Τα φρούτα, λόγω των απλών σακχάρων που περιέχουν, χωνεύονται απ’ τον οργανισμό εύκολα και μικρό χρονικό διάστημα. Ο συνδυασμός τους όμως με πρωτεΐνη (π.χ αυγά) ή η επιλογή σου να τα καταναλώνεις ακριβώς μετά το φαγητό σου δυσκολεύει κατά πολύ την όλη διαδικασία. Έως ότου αποσυντεθεί η πρωτεΐνη, η οποία χρειάζεται σαφώς μεγαλύτερη διάρκεια, τα σάκχαρα των φρούτων παραμένουν στο στομάχι με αποτέλεσμα το αίσθημα φουσκώματος. Είναι προτιμότερο λοιπόν να καταναλώνεις τα φρούτα σου ως δεκατιανό/απογευματινό ή τουλάχιστον να προσέχεις να έχει περάσει 1 ώρα μετά το φαγητό σου!

Πρωτεΐνη + … Πρωτεΐνη

Η πρωτεΐνη χρειάζεται μεγάλη κατανάλωση ενέργειας εκ μέρους του οργανισμού προκειμένου να την χωνέψει. Είναι αυτονόητο λοιπόν ότι αν συνοδέψεις την πρωτεΐνη σου με ακόμα μία, θα βάλεις δύσκολα στο πεπτικό σου σύστημα. Συνιστάται λοιπόν κάθε γέυμα σου να περιλαμβάνει μία μόνο θρεπτική πρωτεΐνη, όπως ψάρι ή κρέας με λαχανικά στον ατμό. Συγκεκριμένα τα μη αμυλούχα πράσινα λαχανικά μπορείς να τα συνδυάσεις με οτιδήποτε.

( !!! ) : Άν σε ταλαιπωρεί η ακμή και θέλεις να την καταπολεμήσεις δοκίμασε: ανανά + καρότο + αγγούρι + ντομάτα. Ενώ το μυστικό για αντιγήρανση είναι: καρότο + ανανάς + ρόδι + πορτοκάλι!!!

Comments are closed.