Νιώθεις το άγχος να σε καταβάλλει ; Μάθε να το χειρίζεσαι !!!

October 18, 2016 Comments Off on Νιώθεις το άγχος να σε καταβάλλει ; Μάθε να το χειρίζεσαι !!!
Νιώθεις το άγχος να σε καταβάλλει ; Μάθε να το χειρίζεσαι !!!

Νιώθεις το άγχος να σε καταβάλλει ; Μάθε να το χειρίζεσαι !!!
5 (100%) 1 vote

Όταν ήμουν παιδί …”

Αναπολούμε πολύ συχνά τα παιδικά μας χρόνια … όχι γιατί ήμασταν απλά νεότεροι, αλλά γιατί ήμασταν πιο ανέμελοι. Τότε δεν είχαμε βάσανα, σκοτούρες και προβλήματα. Το μόνο μας πρόβλημα κάποτε ήταν πότε θα βγούμε να παίξουμε ή γιατί τσακωθήκαμε με τους φίλους μας, και ξαφνικά χιλιάδες προβλήματα έχουν ξεπηδήξει και είναι έτοιμα να μας καταπιούν !

Ο ελεύθερος χρόνος μας έχει σχεδόν εξαφανιστεί τελείως και το μυαλό μας συνεχώς τρέχει σε δυσάρεστες καταστάσεις που αποζητούν λύση. Το άγχος έχει πραγματικά κυριεύσει την καθημερινότητά μας και τη ζωή μας. Η κάθε μέρα, το κάθε λεπτό, η κάθε στιγμή (ακόμα και εκείνες που υποθετικά είναι οι πιο ξέγνοιαστες), σκιάζονται από τα “σύννεφα” του άγχους … Έχω χρήματα να πληρώσω τον λογαριασμό ; Θα προλάβω να τελειώσω εγκαίρως τη δουλειά που έχω για το γραφείο ; Τι θα μαγειρέψω απόψε ; Ποιος θα πάει τα παιδιά στο φροντιστήριο ;

Δεν είναι ψέμα … η ζωή μας είναι ένας συνεχής αγώνας δρόμου, που όμως κάποια στιγμή κουράζει και εξασθενεί το σώμα και την ψυχή μας, και για τον λόγο αυτό πρέπει να μάθουμε να διαχειριζόμαστε το άγχος μας !

Ψυχή & Σώμα : Άρρηκτα συνδεδεμένα !

Η ψυχή και το σώμα είναι συνδεδεμένα με έναν τρόπο απόλυτο ! Ίσως παλαιότερα ο κόσμος να μην έδινε τόση σημασία στον αντίκτυπο των αρνητικών συναισθημάτων του προς το σώμα του, αλλά πλέον έχει καταστεί απόλυτα σαφές πως ΒΛΑΠΤΩ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΟΥ σημαίνει ΒΛΑΠΤΩ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ !

Ο παγκοσμίου φήμης συγγραφέας και γνωστός γιατρός Δρ. Bradley Nelson, DC, συγγραφέας του Emotion Code”, γράφει στο βιβλίο του πόσο μεγάλη επίδραση μπορεί να έχει το έντονο στρες στο άτομο. Τα ποντίκια που υπέστησαν έντονο στρες, εκδήλωσαν σοβαρά προβλήματα άγχους και κατάθλιψης !

Δεν είναι όμως μόνο η ψυχή που επηρεάζεται από τυο άγχος … αλλά και το σ΄πωμα ! Τα λεγόμενα ψυχοσωματικά νοσήματα φαίνεται να παρουσιάζουν τεράστια έξαρση τα τελευταία χρόνια, με τους γιατρούς να αναζητούν συνεχώς απαντήσει σε βασικά ερωτήματα, όπως :

  • Πώς δημιουργούνται τα ψυχοσωματικά νοσήματα ;

  • Πώς μπορώ να τα αποφύγω ;

  • Υπάρχουν “πρέπει” και “δεν πρέπει” για να μπορέσω να προφυλάξω τον εαυτό μου ;

Σημαντικό βήμα για την προφύλαξη από ψυχοσωματικά νοσήματα είναι η διαχείριση του άγχους στην καθημερινότητά μας … αλλά πόσοι μπορούμε να πούμε ότι το πετυχαίνουμε αυτό αποτελεσματικά ;

Πώς να διαχειριστώ το άγχος … καθημερινά ;;;

Νο 1 : Αναγνωρίστε όλες εκείνες τις καταστάσεις που σας στρεσάρουν και εξωτερικεύστε τις ! (π.χ. θυμός για έναν συνάδελφο, στεναχώρια με τον σύντροφο, πίεση από τη δουλειά)

Νο 2 : Μην αφήνετε το σώμα σας να αδρανεί ! Η κίνηση (ακόμα και λίγο περπάτημα κάθε ημέρα) θα βοηθήσει πολύ στη διαχείριση των έντονων συναισθημάτων που σας παιδεύουν !

Νο 3 : Τρώτε σωστά ! Η διατροφή είναι το Α και το Ω για την σωστή λειτουργία σώματος και πνεύματος !

Νο 4 : Κοιμηθείτε επαρκώς ! 8 ώρες την ημέρα είναι όσες χρειάζεται το σώμα και το μυαλό για να μπορέσει να ξεκουραστεί ικανοποιητικά.

Νο 5 : Προσπάθησε να ελέγχεις την αναπνοή σου κάθε φορά που αισθάνεσαι το στρες να σε καταβάλλει !

Comments are closed.