ΑΣΚΗΣΗ : Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς

October 18, 2017 Comments Off on ΑΣΚΗΣΗ : Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς
ΑΣΚΗΣΗ : Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς

ΑΣΚΗΣΗ : Πώς να αποφύγετε τους τραυματισμούς
5 (100%) 1 vote


Η τακτική άσκηση είναι καλή για το σώμα σας και ασφαλής για τον καθένα. Παρόλα αυτά με οποιαδήποτε μορφή δραστηριότητας υπάρχει μία πιθανότητα τραυματισμού. Οι τραυματισμοί που συμβαίνουν στις ασκήσεις μπορούν να χαρακτηριστούν από τραβήγματα και διαστρέμματα έως πόνο στην πλάτη.

Με έναν μικρό σχεδιασμό μπορείτε να αποφύγετε τους τραυματισμούς και να διατηρηθείτε ασφαλής κατά την διάρκεια της άσκησης.

Τι προκαλεί τους τραυματισμούς από άσκηση;

Μερικές από τις πλέον κοινές αιτίες τραυματισμών περιλαμβάνουν:

  • Άσκηση πριν το σώμα προθερμανθεί
  • Επανάληψη της ίδιας κίνησης ξανά και ξανά
  • Έλλειψη σωστής στάσης για την άσκηση που εκτελείτε
  • Έλλειψη μικρής ανάπαυλας μεταξύ των ασκήσεων
  • Πίεση του σώματος σας πολύ σκληρά ή πολύ γρήγορα
  • Εκτέλεση άσκησης που δεν αρμόζει στο επίπεδο φυσικής σας κατάστασης
  • Μη χρήση σωστού εξοπλισμού.

Προθέρμανση και Κανονική Κατάσταση (Κρύωμα)

Η προθέρμανση πριν την άσκηση επιτρέπει την καλύτερη ροή του αίματος, ζεσταίνει τους μύες και σας βοηθά να αποφύγετε τραυματισμούς.

Ο ευκολότερος τρόπος να κάνετε προθέρμανση είναι να εκτελέσετε ασκήσεις σιγά για τα πρώτα λεπτά και σιγά να αυξήσετε τον ρυθμό. Για παράδειγμα, πριν να τρέξετε, περπατείστε ζωηρά για 5 έως 10 λεπτά.

Επιλέξτε την άσκηση σας έξυπνα

Εάν δεν είστε δραστήριος ή έχετε πρόβλημα υγείας μιλήστε στον γιατρό σας για να βεβαιωθείτε ότι είστε έτοιμος για προπόνηση. Ρωτήστε ποιες θα είναι οι καλύτερες ασκήσεις για σας.

Οι ασκήσεις αυτές είναι λιγότερο πιθανό να προκαλέσουν τραυματισμούς από δραστηριότητες με υψηλό ρίσκο όπως τρέξιμο ή αεροβική.

Χρησιμοποιείστε τον σωστό εξοπλισμό

Χρησιμοποιώντας εξοπλισμό ασφαλείας μειώνει τις πιθανότητες τραυματισμού.

Βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε τον σωστό εξοπλισμό για το άθλημα που ακολουθείτε.

Για παράδειγμα μην παίζετε τένις χρησιμοποιώντας παπούτσια τρεξίματος.

Και πάντα εξασφαλίστε ότι:

  • Ο εξοπλισμός σας είναι του μεγέθους σας
  • Είναι το σχέδιο που χρειάζεστε για το άθλημα και την δραστηριότητα που υα ακολουθήσετε
  • Είναι σε καλή κατάσταση
  • Χρησιμοποιείται με σωστό και συνεπή τρόπο
  • Μάθετε τον σωστό τρόπο
  • Εάν είστε αρχάριος στις ασκήσεις, σκεφτείτε να κάνετε μερικά μαθήματα για να μάθετε τα βασικά. Μαθαίνοντας τον σωστό τρόπο για την εκτέλεση μίας άσκησης μπορεί να σας προστατεύσει από κάποιον τραυματισμό.

Ακούτε το Σώμα σας

Ξεχάστε την παλιά φράση ”αν δεν υπάρχει πόνος δεν υπάρχει κέρδος”. Σίγουρα για να δημιουργήσετε αντοχές και μυική δύναμη πρέπει να πιέσετε το σώμα σας. Το μυστικό είναι να πιέσετε σιγά και βαθμιαία. Θα περιμένετε ερεθισμένους μύες μετά την άσκηση. Αλλά δεν θα πρέπει ποτέ να αισθανθείτε πόνο ενώ εκτελείτε την άσκηση. Εάν τελικά αισθανθείτε πόνο σταματήστε αμέσως.

Πότε πρέπει να καλέσετε τον Γιατρό

Καλέστε τον γιατρό σας για οιονδήποτε μυικό πόνο ή πόνο άρθρωσης που δεν σας εγκαταλείπει μετά από προσωπική φροντίδα.

Επισκεφθείτε το νοσοκομείο άμεσα :

  • Νομίζετε ότι έχετε κάποιο σπασμένο κόκαλο.
  • Παρουσία πόνου στο στήθος κατά την διάρκεια ή μετά την άσκηση.
  • Σοβαρός τραυματισμός ή δυνατός πόνος ή αιμορραγία.
  • Ακούτε έναν ήχο και έχετε άμεσα προβλήματα με την χρήση άρθρρωσης.

Comments are closed.