Οι διατροφικές επιλογές των διαιτολόγων … για αδυνάτισμα !

October 27, 2015 Comments Off on Οι διατροφικές επιλογές των διαιτολόγων … για αδυνάτισμα !
Οι διατροφικές επιλογές των διαιτολόγων … για αδυνάτισμα !

Οι διατροφικές επιλογές των διαιτολόγων … για αδυνάτισμα !
4.5 (90%) 2 votes

Όχι στις υπερβολές !

Στην προσπάθειά μας να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλά που μας κάνουν να νιώθουμε άβολα και που καταβαραθρώνουν την αυτοπεποίθησή μας, κάνουμε μεγάλα, σοβάρα και κυρίως επικίνδυνα λάθη.

Κόβουμε απότομα (και χωρίς να έχουμε τις απαιτούμενες γνώσεις !!!) γεύματα από την καθημερινότητά μας και ομάδες τροφών, με αποτέλεσμα να θέτουμε σε μεγάλο κίνδυνο την λειτουργία του οργανισμού μας και κατ’επέκταση και την υγεία μας.

Ειδικά τώρα τον χειμώνα, η ανάγκη να απαλλαγούμε από όλα αυτά τα κιλάκια που βάλαμε στις καλοκαιρινές διακοπές μας (την περίοδο αυτή της ξεγνοιασιάς), γίνεται όλο και πιο επιτακτική.

Ας δούμε λοιπόν τι μας προτείνουν οι ειδικοί … και ας μην κάνουμε επίφοβα και επικίνδυνα πειράματα με την υγεία μας !

Τι λένε οι ειδικοί …

  • Πρωτεϊνούχο πρωινό γεύμα : Το πρωινό πρέπει να είναι καλό ! Πρωινό που συμπεριλαμβάνει μόνο καφέ … ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΡΩΙΝΟ ΓΕΥΜΑ ! Ένα καλό πρωινό γεύμα θα πρέπει απαραιτήτως να συμπεριλαμβάνει πρωτεΐνη. Περίπου 30 γραμμάρια πρωτεΐνης είναι ιδανικά για να ξεκινήσουμε την ημέρα μας δυναμικά. Δεν είναι καθόλου τυχαίο που τα αυγά αποτελούν σε ολόκληρο τον πλανήτη αγαπημένη επιλογή για πρωινό.
  • Πρωινό γεύμα με φυτικές ίνες : Μπορεί η πρωτεΐνη να είναι απαραίτητη για ένα δυναμικό ξεκίνημα, αλλά το ίδιο απαραίτητες είναι και οι πολύτιμες φυτικές διαιτητικές ίνες. Συνοδεύοντας τα αυγά μας με λαχανικά, ή με λίγα φρούτα, η με ένα φρεσκοστιμμένο χυμό (όχι σουρωμένο), μπορούμε να έχουμε ένα πλήρες και πολύ δυναμωτικό αλλά συνάμα αδυνατιστικό πρωινό γεύμα.
  • Ελαφρύ και δυναμωτικό βραδινό γεύμα : Μπορεί να παλεύουμε με την όρεξή μας για να μη φάμε βραδινό γεύμα … αλλά τελικά αυτή η υπερβολή είναι λάθος ! Το να πέσουμε στο κρεβάτι με άδειο στομάχι δεν είναι λύση. Ένα ελαφρύ γεύμα που όμως θα μας κρατήσει χορτάτους τη νύχτα, θα μας εξασφαλίσει έναν ήρεμο και ποιοτικό ύπνο ! Ένα γιαουρτάκι με χαμηλά λιπαρά και ένα παξιμαδάκι ολικής άλεσης ή λίγα φρούτα με 5 – 6 αμύγδαλα είναι ένα ικανοποιητικό βραδινό γεύμα.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Ο καλός ύπνος είναι κλειδί στο αδυνάτισμα !

  • Σούπες κάθε λογής : Οι σούπες, εκτός από ιδανικό χειμερινό πιάτο, είναι και πολύ νόστιμες και πάρα πολύ χορταστικές. Σούπες λαχανικών, σούπες με κριθαράκι, σούπες κοτόπουλου ή βοδινού, σούπες ψαριών και σούπες βελουτέ, δίνουν μια απίστευτη γκάμα γευστικών επιλογών … διαφορετικών για κάθε μέρα.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Μην προσθέτετε κρέμα γάλακτος και άλλα παχυντικά υλικά. Προτιμήστε απλές και νόστιμες σούπες με χαμηλή θερμιδική αξία.

  • Φρούτα αντί για γλυκά : Κάθε φορά που θα θέλετε κάτι γλυκό προτιμήστε ένα φρούτο. Ειδικά τώρα τον χειμώνα μπορείτε να βάλετε στο μήλο σας λίγο μέλι και άφθονη κανέλλα και να απολαύσετε ένα γευστικό και πολύ χαμηλό σε θερμίδες γλυκό.

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Η κανέλλα αυξάνει τον μεταβολικό ρυθμό του οργανισμού και τονώσει τις καύσεις λίπους που πραγματοποιούνται σε αυτόν ! Είναι ένα άριστο και φθηνό λιποδιαλυτικό προϊόν που υπάρχει … σε ΚΑΘΕ σπίτι !

Comments are closed.