Η δύναμη … της γεύσης !

December 8, 2015 Comments Off on Η δύναμη … της γεύσης !
Η δύναμη … της γεύσης !

Η δύναμη … της γεύσης !
5 (100%) 2 votes

Διάφορες γεύσεις … με διαφορετικές ιδιότητες !

Άλλα τρόφιμα έχουν πιο δυνατή γεύση και άλλα πιο ήπια, άλλα είναι ξινά, άλλα είναι γλυκά, άλλα είναι αλμυρά και άλλα είναι πικρά. Άλλα μας αρέσουν και άλλα μας ξενίζουν.

Η ιδιαιτερότητα της γεύσης του κάθε τροφίμου όμως έχει τον δικό της λόγο ύπαρξης … και φυσικά έχει τη δική του μοναδική και καταπληκτική σημασία !

Ακόμα και εκείνες οι πιο περίεργες γεύσεις που μας ξενίζουν, έχουν τη δική τους ευεργετική ιδιότητα προς τον οργανισμό. Όσο και αν μας απωθεί η ιδέα ενός πιάτου από πικρά χόρτα με μπόλικο φρέσκο χυμό λεμονιού, τόσο ωφέλιμο πιάτο είναι για τον οργανισμό και για την υγεία μας.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες (οι οποίες επιβεβαιώνουν την παλιά σοφία των ανθρώπων), ο συνδυασμός πικρής και ξινής γεύσης έχει απίστευτα ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό, αφού αποτρέπει τη δημιουργία καρκινικών κυττάρων στο σώμα !

4 γεύσεις με άλλη σημασία …

Οι γεύσεις είναι 4 :

  • το γλυκό
  • το ξινό
  • το πικρό
  • και το αλμυρό

Οι άνθρωποι τείνουν να προτιμούν τις 2 από αυτές, και μάλιστα πιο συγκεκριμένα το αλμυρό και φυσικά το γλυκό ! Με τα περισσότερα φαγητά στη διατροφή τους να υπάγονται στις 2 αυτές κατηγορίες, τείνουν να παραμελούν τις άλλες 2 πολύ σημαντικές γεύσεις (δηλαδή το ξινό και το πικρό).

Ακόμα όμως και οι δύο (σημαντικές επίσης γεύσεις) που είναι στην κορυφή των προτιμήσεων του κόσμου, δεν προέρχονται πλέον από φυσικά προϊόντα αλλά από επεξεργασμένα προϊόντα όπως η ζάχαρη (για το γλυκό) και το ραφιναρισμένο αλάτι (για το αλμυρό) και φυσικά από όλα τα βιομηχανοποιημένα τρόφιμα που στηρίζονται στα δύο αυτά υλικά.

Γιατί είναι τόσο σημαντικό το πικρό & το ξινό στη διατροφή ;

Μια ιδανική διατροφή θα περιείχε πολύ περισσότερο τα 2 αυτά στοιχεία στην καθημερινότητα μιας οικογένειας (και των ενηλίκων αλλά και των ανηλίκων).

(!!!) : Τα τρόφιμα με πικρή και τα τρόφιμα με ξινή γεύση τείνουν να έχουν σημαντικά χαμηλότερη περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Αυτό, όπως γίνεται άμεσα αντιληπτό, έχει ως αποτέλεσμα την χαμηλότερη προσπάθεια του παγκρέατος για παραγωγή ινσουλίνης !

Μερικοί έξτρα λόγοι για να τα προτιμήσεις :

  • τα πικρά τρόφιμα βοηθούν την διαδικασία της πέψης
  • βοηθούν στην απώλεια βάρους
  • ελέγχουν την επιθυμία για γλυκά
  • αποτοξινώνουν το σώμα
  • προλαμβάνουν τον καρκίνο
  • τονώνουν τον μεταβολικό ρυθμό
  • καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες
  • αποτρέπουν την πρόωρη γήρανση
  • τονώνουν τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος

Μερικά σημαντικά πικρά τρόφιμα είναι τα ακόλουθα :

  • το ραπανάκι
  • το λάχανο
  • ο άνηθος
  • η σοκολάτα (μαύρη)
  • το γαϊδουράγκαθο
  • η αλόη
  • τα χόρτα
  • η τσουκνίδα
  • το χαμομήλι
  • ο καφές
  • το μαρούλι
  • ο κουρκουμάς
  • το σπανάκι

Συνδυάστε τα σαλατικά, τα χόρτα και τα άλλα βότανα με λίγο ξινό (όπως λεμόνι ή πορτοκάλι ή γκρέιπφρουτ) και θα κάνετε ένα μεγάλο “δώρο” στον οργανισμό σας !

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Αφήστε λίγο στην άκρη τα γλυκά και τα αλμυρά και βάλτε στη διατροφική σας καθημερινότητα μερικά πικρά τρόφιμα … πολύ σύντομα θα δείτε το σώμα σας να αλλάζει και θα νιώθετε πολύ πιο δυνατοί και πιο υγιείς από ποτέ !

Comments are closed.