Και όμως … έτσι χάνεις βάρος !

January 19, 2016 Comments Off on Και όμως … έτσι χάνεις βάρος !
Και όμως … έτσι χάνεις βάρος !

Και όμως … έτσι χάνεις βάρος !
5 (100%) 3 votes


Η δίαιτα (ή μάλλον το σωστό διατροφικό πλάνο σε καθημερινή βάση) και η σωματική άσκηση (και πιο συγκεκριμένα η συστηματική σωματική άσκηση), είναι οι δύο πιο σωστές, σίγουρες, ασφαλείς και διαδεδομένες μέθοδοι για να μειώσεις το σωματικό σου βάρος. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν υπάρχουν και άλλες (όχι τόσο συμβατικές) μέθοδοι, που μπορούν να σε βοηθήσουν και να επιταχύνουν τα αποτελέσματα αυτά !

Οι ανορθόδοξες μέθοδοι για … αδυνάτισμα !

Νο 1 : Νερό μέχρι σκασμού !

Το νερό αδυνατίζει ! Πλέον το γνωρίζουν όλοι, πως ο καλύτερος τρόπος για να χάσεις βάρος (αλλά να διατηρήσεις και ζωντανή και ενυδατωμένη την επιδερμίδα σου) είναι να πίνει πολύ νερό σε καθημερινή βάση.

(!!!) : Μάλιστα, σύμφωνα με έρευνες, τα άτομα που κατανάλωναν περίπου 500 ml νερό πριν από κάθε τους γεύμα, παρουσίαζαν περίπου 44 & μεγαλύτεη απώλεια βάρους … δηλαδή περίπου 2 κιλά περισσότερα !

Νο 2 : Το κρύο σφίγγει το δέρμα και αδυνατίζει !

Και αυτό αλήθεια είναι ! Το κρύο αναγκάζει τον οργανισμό να καίει περισσότερο λίπος για να μπορέσει να ζεσταθεί !

(!!!) : Σύμφωνα με έρευνες, το κρύο μπορεί να οδηγήσει και σε καύση θερμίδων κατά 30 % περισσότερο τον οργανισμό, από ότι ένα θερμό περιβάλλον !

Νο 3 : Πιάτα ασυνήθιστα !

Η επιλογή πιάτων ασυνήθιστων στη γεύση (είτε καλή είτε κακή γεύση) μας κάνει να τρώμε πολύ μικρότερη ποσότητα φαγητού, με αποτέλεσμα να γλιτώνουμε θερμίδες !

(!!!) : Σύμφωνα με έρευνες, μια γεύση που σοκάρει τον ουρανίσκο, μπορεί να μειώσει την όρεξή σου κατά περίπου 10 % !

Νο 4 : Όσπρια για αδυνάτισμα !

Τα όσπρια, κετός από πολύ υγιεινή τροφή, έχουν και πολύ χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη, με αποτέλεσμα να διατηρούν σταθερά τα επίπεδα του σακχάρου στο αίμα και να ελέγχουν το αίσθημα της πείνας.

Νο 5 : Άπαχη πρωτεΐνη !

Η άπαχη πρωτεΐνη που μας παρέχουν τροφές όπως τα ψάρια, το κοτόπουλο ή το κρέας (το άπαχο), μπορεί να καταστείλει το αίσθημα της πείνας και να μας κρατήσει χορτάτους για περισσότερη ώρα.

Νο 6 : Ένα γλυκό πριν από κάθε γεύμα … κόβει την όρεξη !

Σ’υμφωνα με επιστημονικές έρευνες, ένα γλυκό πριν από κάθε γεύμα, μπορεί να σας κάνει να φάτε μικρότερη ποσότητα φαγητού. Φυσικά, λέγοντας ένα γλυκό δεν εννοούν μια πάστα … αλλά μια καραμελίτσα !

Νο 7 : Ένα γεύμα σε μικρές – μικρές μπουκίτσες !

Όπως μας έδινε το φαγητό μας η μαμά μας πρέπει να είναι το γεύμα μας … κομμένο σε μικρές – μικρές μπουκίτσες. Όσο πιο μικρές και πολλές είναι οι μπουκίτσες τόσο πιο εύκολα ξεγελάς το μυαλό σου ότι έχεις φάει μεγάλη ποσότητα φαγητού, λέει μια επιστημονική έρευνα.

Νο 8 : Μην κόψεις τα γλυκά !

Και όμως !!! Σύμφωνα με επίσημη επιστημονική έρευνα, τα γλυκά μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος (φυσικά όταν καταναλώνονται στην σωστή ποσότητα !). Προτιμότερη μορφή γλυκισμάτων είναι αυτά που περιέχουν μέλι και ξηρούς καρπούς (όπως το παστέλι), τα αποξηραμένα φρούτα ή το γιαούρτι με φρούτα !

Comments are closed.