Κοπάνα από τη γυμναστική ; Πόσες κοπάνες δεν επηρεάζουν την προπόνησή μου ;

April 26, 2016 Comments Off on Κοπάνα από τη γυμναστική ; Πόσες κοπάνες δεν επηρεάζουν την προπόνησή μου ;
Κοπάνα από τη γυμναστική ; Πόσες κοπάνες δεν επηρεάζουν την προπόνησή μου ;

Κοπάνα από τη γυμναστική ; Πόσες κοπάνες δεν επηρεάζουν την προπόνησή μου ;
5 (100%) 1 vote

Η γυμναστική θέλει συνέπεια …

Η διάθεσή σου δε σε οδηγεί πάντα ευχάριστα στο γυμναστήριο. Είναι μέρες που η περίοδος σε γονατίζει, που η δουλειά στο γραφείο σε εξουθενώνει ή που απλά έχεις κανονίσει μια 3ήμερη εκδρομή … και το γυμναστήριο αμέσως απορρίπτεται ως επιλογή !

Πόσες κοπάνες όμως επιτρέπονται ώστε να μην επηρεαστεί το πρόγραμμα προπόνησης που ακολουθείτε ;

Έχει επίδραση η αποχή από την άσκηση στο σώμα σας ;

Οι μικρές κοπάνες από ένα μάθημα ή μια προπόνηση, δεν επηρεάζουν την γενικότερη προπόνησή μας και το σώμα μας. Αν όμως η αποχή είναι μεγαλύτερη, τότε σίγουρα οι διαφορές θα είναι εμφανείς . Μόλις επιστρέψουμε σε προπόνηση μετά από ένα σημαντικό διάλειμμα, θα παρατηρήσουμε πως το σώμα μας έχει αλλάξει τελείως. Η αντοχή μας έχει πέσει σημαντικά, η μυική μας δύναμη έχει μειωθεί και η πλαστικότητα του σώματός μας έχει κάνει φτερά !

Η επιστροφή λοιπόν μετά από ένα μεγάλο χρονικό διάστημα αποχής από την σωματική άσκηση, θα έχει σίγουρα επίδραση στο σώμα αλλά και στην ψυχολογία μας, αφού το σώμα μας θα αδυνατεί να φέρει εις πέρας αυτά που άλλοτε κατόρθωνε … και μάλιστα με μεγάλη ευκολία !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Καταλήγουμε λοιπόν στο συμπέρασμα, πως η σωματική άσκηση, για να έχει αποτελέσματα και εξέλιξη, απαιτεί συνέπεια !

Πότε οι κοπάνες αρχίζουν να γίνονται … πρόβλημα ;;;

Το να χάσεις μια προπόνηση επειδή είσαι άρρωστος, ή ακόμα και επειδή βαριέσαι ή επειδή κουράστηκες πάρα πολύ στο γραφείο, είναι λογικό και δεν έχει καθόλου συνέπειες στο σώμα σου.

Ακόμα και αν αυτό γίνει 2 ή 3 συνεχόμενες φορές, ή αν γίνει και για μια ολόκληρη εβδομάδα, το σώμα σου συνεχίζει να “θυμάται” και δεν πρόκειται να επηρεαστεί από την μικρή αυτή απουσία. Την επόμενη φορά που θα επιστρέψεις στην γυμναστική σου ρουτίνα το σώμα σου θα προσαρμοστεί κανονικότατα και με ευκολία στο πρόγραμμα ασκήσεων !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ειδικοί συνιστούν μάλιστα, πού και πού, κάθε άτομο που γυμνάζεται συστηματικά, να απέχει για 1 εβδομάδα από την ρουτίνα του, ώστε να μπορέσει να ανανεωθεί τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα, και να κάνει ένα νέο ξεκίνημα στην σωματική άσκηση !

Με αποχή περίπου 2 εβδομάδων, αρχίζουμε να παρατηρούμε στο σώμα μας σημαντικές αλλαγές, μια εκ των οποίων είναι και αυτή της μείωσης αντοχής ! Είναι γεγονός, πως η αποχή μας 2 εβδομάδες και περισσότερο από τη σωματική δραστηριότητα, μειώνει σημαντικά την επίδοσή μας σε οποιαδήποτε αερόβια δραστηριότητα (ακόμα και το ανέβασμα μιας σκάλας) !

Η καρδιά αλλά και οι πνεύμονές μας, χρειάζονται συστηματική εξάσκηση, ώστε να μπορούν να τροφοδοτούν σωστά με οξυγόνο το σώμα μας κατά τη διάρκεια της γυμναστικής. Με την αποχή μας από την σωματική άσκηση, η λειτουργία τους επηρεάζεται και εμείς λαχανιάζουμε και αδυνατούμε να φέρουμε εις πέρας κάθε αερόβια άσκηση (τρέξιμο, περπάτημα, aerobic, ποδήλατο κ.λ.π.).

ΣΥΜΒΟΥΛΗ : Φροντίστε λοιπόν να μην απέχετε για μεγάλα χρονικά διαστήματα από την προπόνησή σας ! Μετά χρειάζεται διπλή προσπάθεια ώστε να μπορέσει το σώμα να βρει ξανά την φόρμα του και τους ρυθμούς του και να μπει σε μια διαδικασία φυσιολογικής προπόνησης !

Comments are closed.