Μενού … για γρήγορο αδυνάτισμα !

June 30, 2015 Comments Off on Μενού … για γρήγορο αδυνάτισμα !
Μενού … για γρήγορο αδυνάτισμα !

Μενού … για γρήγορο αδυνάτισμα !
4.75 (95%) 4 votes

Μεταβολισμός : Το “κλειδί” του αδυνατίσματος

Ένας γρήγορος μεταβολισμός είναι η βασικότερη προϋπόθεση για εύκολο και χωρίς κόπο αδυνάτισμα. Αρκετοί άνθρωποι είναι προικισμένοι γονιδιακά με έναν τέτοιο μεταβολισμό που τους παρέχει την ευκολία να μην μετράνε την κάθε τους μπουκιά, να μην εξωθούνται σε στερήσεις και κυρίως να μην ταλαιπωρούνται με τύψεις μετά από κάθε τους γεύμα !

Τι συμβαίνει όμως με όλους εκείνους που το DNA τους δεν τους βοήθησε με έναν οργανισμό που καίει το λίπος με μεγάλη ευκολία … ακόμα και σε στιγμές πλήρους αδράνειας ; Υπάρχει άλλη λύση εκτός από τον ατελείωτο ιδρώτα σε κάποιο γυμναστήριο ;

Η λύση υπάρχει και ονομάζεται Tosca Reno ! Πρόκειται για μια από τις δημοφιλέστερες συγγραφείς των New York Times, με εξαιρετικές πωλήσεις για το διατροφικό πρόγραμμά της που τιτλοφορείται “Eat – Clean Diet(r)”.

Η Tosca Reno με τη μηνιαία της στήλη αλλά και με ειδικά σεμινάρια, στοχεύει στην εκπαίδευση του κόσμου σε έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής, με πιο “καθαρά” φαγητά για καλύτερη υγεία, πιο δυνατό οργανισμό και πιο αδύνατο σώμα!

(!!!) : Η Tosca Reno ήταν υποψήφια για το 2009 Gourmand World Cookbook Awards αλλά και για το best seller των New York Times, το “Your Best Body Now”.

Το ειδικό μενού της … ειδικού !!!

(!!!) : Το μενού που προτείνει η Tosca Reno είναι ένα μενού που αποσκοπεί στην ενεργοποίηση και επιτάχυνση του μεταβολικού ρυθμού του οργανισμού. Η επιτάχυνση του μεταβολισμού είναι αυτή που θα κάνει το σώμα σας να καίει λίπος και να χάνει βάρος !

ΔΕΥΤΕΡΑ :

Πρωινό : ομελέτα (μόνο τα ασπράδια), με σκόρδο, ντομάτα φρέσκια, γαλοπούλα και ωμά λαχανικά

Σνακ : 1 μήλο και 1 χούφτα αμύγδαλα (ανάλατα)

Μεσημεριανό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά, κρουτόν (σπιτικά φτιαγμένα) και dressing ελαιόλαδο, μουστάρδα, λεμόνι και (προαιρετικά) σκόρδο

Σνακ : καρότο με λίγο χούμους

Βραδινό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά και λίγο ψητό κοτόπουλο

Σνακ : 1 χούφτα λαχανικά ωμά

ΤΡΙΤΗ :

Πρωινό : 1/2 κούπα γάλα (άπαχο), 1/4 κούπα δημητριακά (ολικής άλεσης), 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι, κανέλα, 1 μπανάνα, λίγο λιναρόσπορο και λίγες φράουλες

Σνακ : 1/2 αβοκάντο με κόκκινη σάλτσα

Μεσημεριανό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά και καρότα στο γκριλ με βούτυρο και λίγο σιρόπι από σφένδαμο

Σνακ : 1 μπάρα δημητριακών με μήλο

Βραδινό : σαλάτα με ντομάτα και κολοκύθι (ωμό), καρότο, μπρόκολο και κρεμμύδι

Σνακ : βιολογικό ποπ – κορν (στον αέρα)

ΤΕΤΑΡΤΗ :

Πρωινό : ομελέτα με λαχανικά

Σνακ : 1/2 αβοκάντο με κόκκινη σάλτσα

Μεσημεριανό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά και 2 αυγά (βραστά)

Σνακ : 1 μπάρα δημητριακών με μήλο

Βραδινό : λαχανικά (ανάμεικτα) και 120 γρ. κοτόπουλο (ψητό)

Σνακ : 1 χούφτα λαχανικά ωμά

ΠΕΜΠΤΗ :
Πρωινό : 2 αυγά βραστά και σπανάκι σοτέ

Σνακ : 1 smoothie με πορτοκάλι, ακτινίδιο, κανέλα, λάδι καρύδας, γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά), χυμό λάιμ, μοσχοκάρυδο και σκόνη πρωτεΐνης

Μεσημεριανό : πουρέ από αβοκάντο με κατσικίσιο τυρί και 1 φέτα ψωμί (ολικλης άλεσης)

Σνακ : καρότο με χούμους

Βραδινό : σαλάτα από πράσινα λαχανικά και φακές

Σνακ : 1 χούφτα λαχανικά ωμά

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ :

Πρωινό : τορτίγια (ολικής άλεσης) με μπανάνα και φιστικοβούτυρο

Σνακ : 1/2 κούπα γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά) με 1/2 μήλο

Μεσημεριανό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά και 2 αυγά ποσέ

Σνακ : 1/2 αβοκάντο με κόκκινη σάλτσα

Βραδινό : σαλάτα με ανάμεικτα ωμά λαχανικά και φακές

Σνακ : βιολογικό ποπ – κορν (στον αέρα)

ΣΑΒΒΑΤΟ :

Πρωινό : 2 αυγά βραστά, 1 φέτα ψωμί (πολύσπορο) και 1/2 grapefruit

Σνακ : 1 φέτα ψωμί (πολύσπορο) με φιστικοβούτυρο και ντομάτα

Μεσημεριανό : 1 φιλέτο τόνου με σόγια σος και φρέσκα λαχανικά εποχής

Σνακ : 1 μπάρα δημητριακών με μήλο

Βραδινό : κινόα με ντομάτα, κρεμμύδι, κόκκινα φασόλια, κολοκύθα, κύμινο, κόλιανδρο και έλαιο καρύδας

Σνακ : 1 χούφτα λαχανικά ωμά

ΚΥΡΙΑΚΗ :

Πρωινό : 1/2 κούπα βρώμη με νερό, αμύγδαλα, δαμάσκηνα, λιναρόσπορο και αμυγδαλόγαλα

Σνακ : 1/2 κούπα γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά) με 1/2 grapefruit και κανέλα

Μεσημεριανό : 1 φιλέτο γλώσσα με λαχανικά ανάμεικτα

Σνακ : 1 smoothie με 1/2 αβοκάντο, 1/2 ανανά, 1 χούφτα βασιλικό, 1 χούφτα κέιλ, ginger και 1 κούπα γιαούρτι (χαμηλά λιπαρά)

Βραδινό : σαλάτα με πράσινα λαχανικά, μυρωδικά και κινόα

Σνακ : βιολογικό ποπ -κορν (στον αέρα)

Comments are closed.