Μήπως δεν είστε και πολύ λάτρης του ήλιου ;

June 10, 2015 Comments Off on Μήπως δεν είστε και πολύ λάτρης του ήλιου ;
Μήπως δεν είστε και πολύ λάτρης του ήλιου ;

Μήπως δεν είστε και πολύ λάτρης του ήλιου ;
3.5 (70%) 2 votes

Άτομα “σκοτεινά” …

Μήπως έχετε κατάλευκη επιδερμίδα και φοβάστε τα εγκαύματα ; Μήπως η επιδερμίδα σας είναι ευαίσθητη με τάση εμφάνισης φακίδων ; Μήπως απλά δουλεύετε απελπιστικά πολλές ώρες μέσα στους τέσσερις τοίχους ενός σκοτεινού γραφείου και δεν προλαβαίνετε ποτέ να δείτε τον ήλιο ; Ή μήπως απλά είστε λάτρης του ύπνου και σας αρέσει να ξυπνάτε απόγευμα ; Τι επιπτώσεις έχει όμως όλο αυτό στην υγεία σας και τι πρέπει να προσέξετε ; Υπάρχει κίνδυνος για τον οργανισμό ;

Υγεία στο “σκοτάδι” !

Στην περίπτωση αυτή είναι πάρα πολύ πιθανό να παρουσιάσετε έλλειψη της πολύτιμης για τον οργανισμό βιταμίνης D.

(!!!) : Ο ήλιος είναι πολύ ωφέλιμος και απαραίτητος για τον οργανισμό, και αυτό κυρίως επειδή η βιταμίνη D είναι πολύ δύσκολο να ληφθεί μέσω των τροφών.

Οι χώρες της Μεσογείου θεωρούνται “ευλογημένες” από γιατρούς και επιστήμονες, λόγω της μεγάλης ηλιοφάνειας καθ’όλη τη διάρκεια του χρονου ! Τα άτομα αυτών των χωρών μπορούν και προσλαμβάνουν με την καθημερινή επαφή τους με τις ηλιακές ακτίνες την πολύτιμη βιταμίνη D που έχει τόσο μεγάλη ανάγκη ο οργανισμός.

(!!!) : Σύμφωνα με τους ειδικούς, περίπου 15 λεπτά έκθεσης του ατόμου στον ήλιο, είναι αρκετά για την ημερήσια πρόσληψη βιταμίνης D !

Διατροφή & Βιταμίνη D

Όπως ήδη αναφέραμε, η βιταμίνη D, είναι εξαιρετικά δύσκολο να προσληφθεί από το άτομο μέσω των καθημερινών του γευμάτων … όσο ειδική και προσαρμοσμένη διατροφή και αν έκανε !

(!!!) : Ουσιαστικά, για να καλυφθούν οι ημερήσιες ανάγκες του οργανισμού για βιταμίνη D ΜΟΝΟ μέσω της διατροφής, θα έπρεπε το άτομο να τρώει καθημερινά περίπου 20 αυγά … πράγμα φυσικά αδύνατο !!!

Ωστόσο, ακόμα και για εσάς που δεν αγαπάτε τον ήλιο ή που οι συνθήκες (εργασιακές ή μη) σας απαγορεύουν να έρθετε σε επαφή μαζί του (έστω για 10 με 15 λεπτά την ημέρα), υπάρχει μια τροφή που μπορεί να σας προσφέρει μια ικανοποιητική ποσότητα βιταμίνης D. Η τροφή αυτή είναι ο ΣΟΛΟΜΟΣ !

(!!!) : Ο σολομός μπορεί να προσφέρει στον οργανισμό περίπου 445 IU βιταμίνης D, έναντι των 600 IU που είναι η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Υπάρχει πάντα και η λύση των ειδικών συμπληρωμάτων διατροφής που μπορούν να αναπληρώσουν τα κενά που παρουσιάζει καθημερινά ο οργανισμός σας από ελλιπή πρόσληψη της βιταμίνης D !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Η πρόσληψη των συμπληρωμάτων διατροφής καλό είναι να γίνεται μετά από την σύμφωνη γνώμη του προσωπικού σας ιατρού που γνωρίζει το ιατρικό ιστορικό σας και έχει ενημερωθεί για άλλες φαρμακευτικές αγωγές που μπορεί να λαμβάνετε !

Comments are closed.