Το θέμα είναι στις μπουκιές … και όχι στις θερμίδες !

December 22, 2015 Comments Off on Το θέμα είναι στις μπουκιές … και όχι στις θερμίδες !
Το θέμα είναι στις μπουκιές … και όχι στις θερμίδες !

Το θέμα είναι στις μπουκιές … και όχι στις θερμίδες !
5 (100%) 2 votes

Χάσε κιλά μετρώντας … τις μπουκιές σου !

Έχουμε κάνει όλοι κατά καιρούς διάφορες δίαιτες, άλλες με χαρακτηριστικά χαμηλό ημερήσιο όριο θερμίδων και άλλες με αρκετά περιορισμένο. Σε κάθε περίπτωση, αυό που έκανε ακόμα πιο κουραστική την καθεμία από αυτές, ήταν το γεγονός ότι έπρεπε να μετράς και να υπολογίζεις τις θερμίδες που καταναλώνεις στο κάθε γεύμα σου … ώστε να μπορείς να κρατάς μια ισορροπία και να παραμένεις πιστός στους κανόνες της εκάστοτε δίαιτας.

Το μεγάλο πρόβλημα σε αυτή την περίπτωση ήταν, ότι δεν μπορούσες πάντα να γνωρίζεις την ακριβή θερμιδική αξία του κάθε τροφίμου και ούτε και την ακριβή ποσότητα που καταναλώνεις … με αποτέλεσμα όλα να γίνονται κατά προσέγγιση και στο περίπου.

Ωστόσο, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, βρέθηκε ένας πολύ πιο απλός και πολύ πιο αποδοτικός τρόπος για να απαλλαγείς από το περιττό βάρος και να αποκτήσεις το σώμα των ονείρων σου. Αυτός ο τρόπος δεν εμπεριέχει μέτρηση θερμίδων … αλλά στηρίζεται στην μέτρηση των μπουκιών του φαγητού που καταναλώνεις.

Περίπου 2 κιλά λιγότερα κάθε μήνα … μετρώντας τις μπουκιές !

Και όμως είναι αλήθεια ! Σύμφωνα με μια νέα έρευνα, απλά και μόνο μετρώντας τις μπουκιές, μπορείς να μειώσεις το σωματικό σου βάρος κατά 2 ολόκληρα κιλά κάθε μήνα !

Στην έρευνα αυτή έλαβαν μέρος 41 άτομα. Τα άτομα αυτά ήταν παχύσαρκα ή υπέρβαρα και ηλικίας μεταξύ 18 και 66 ετών.

Καθημερινά και για διάστημα μιας εβδομάδας, τα άτομα αυτά κλήθηκαν να μετρούν κάθε μπουκιά φαγητού που καταναλώνουν και κάθε γουλιά νερού που έπιναν.

Στην συνέχεια έχοντας ήδη μετρήσει πόση ποσότητα φαγητού (σε μπουκιές) καταναλώνουν καθημερινά, προσπάθησαν να μειώσουν τη δόση του φαγητού κατά 20 με 30 % περίπου.

Φυσικά συνέχισαν να μετρούν κάθε μπουκιά και κάθε γουλιά νερού που κατανάλωναν τηρώντας τις νέες αυτές μικρότερες μερίδες φαγητού.

Μετά το πέρας 4 των 4 εβδομάδων του πειράματος, κάθε ένα από τα 41 αυτά άτομα είχε χάσει από 1,6 έως και 1,8 κιλά … ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΙΣ ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΗΘΕΙΕΣ !

Το παράδοξο του πειράματος !

Μεγαλύτερη απώλεια κιλών παρατηρήθηκε στα άτομα εκείνα που μείωσαν την μερίδα του φαγητού τους κατά 20 % και όχι κατά 30 %.

Σύμφωνα με τους ειδικούς, τα άτομα που μείωσαν περισσότερο τις μερίδες φαγητού τους έτειναν να καταναλώνουν πιο λιπαρά, πιο βαριά και πιο παχυντικά φαγητά.

Αντιθέτως, τα άτομα που μείωσαν κατά 20 %, δηλαδή κατά μια πολύ λογική ποσότητα, το φαγητό τους, συνέχιζαν να τρώνε όπως και προηγουμένως και δεν επιδείνωσαν τον τρόπο διατροφής τους.

Το συμπέρασμα που αλλάζει τα πάντα στο αδυνάτισμα !

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Δεν απαιτούνται διατροφικές υπερβολές που μπορούν να οδηγήσουν σε σοβαρά προβλήματα υγείας. Το μόνο που απαιτείται είναι μια πιο συνειδητή κατανάλωση της τροφής σε καθημερινή βάση. Μετρώντας τις μπουκιές του για ένα μικρό χρονικό διάστημα, το άτομο αρχίζει να αποκτά μεγαλύτερη συνείδηση του τι καταναλώνει και σε τι ποσότητες !

Μετά το πέρας κάποιου σεβαστού διαστήματος (περίπου 1 μήνας), το άτομο αν και σταματά να μετρά τις μπουκιές του, έχει αποκτήσει γνώση του τι ποσότητα καταναλώνει και έχει μάθει να ελέγχει την τροφή του.

Comments are closed.