Ρίξτε το στομαχάκι … και ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι !

April 20, 2015 Comments Off on Ρίξτε το στομαχάκι … και ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι !
Ρίξτε το στομαχάκι … και ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι !

Ρίξτε το στομαχάκι … και ετοιμαστείτε για το καλοκαίρι !
5 (100%) 1 vote

Επίπεδη κοιλιά : Όνειρο ή πραγματικότητα ;

Και όμως … αν και κάποτε μια επίπεδη κοιλιά ακουγόταν σαν το πιο τρελό όνειρο, τώρα οι ειδικοί ξέρουν και μας εξηγούν πως μπορούμε εύκολα να την αποκτήσουμε ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ στο σπίτι μας, χωρίς ακριβές συνδρομές σε γυμναστήρια, χωρίς ώρες ατελείωτες σε πολύπλοκα μηχανήματα γυμναστικής, και κυρίως … χωρίς τα αδιάκριτα βλέμματα των υπολοίπων που μας κάνουν να αισθανόμαστε αμήχανα !

Επίπεδη κοιλιά σημαίνει καλή διατροφή !

(!!!) : Επίπεδη κοιλιά σημαίνει πρωτίστως καλή διατροφή ! Αυτός είναι ο πιο σημαντικός κανόνας για να αποκτήσουμε επίπεδη κοιλίτσα και εν συνεχεία γραμμωμένους και γοητευτικούς κοιλιακούς !

Το διατροφικό λίπος που καταναλώνεται από το άτομο μέσω των τροφών του, μετατρέπεται σε σωματικό λίπος και αποθηκεύεται στα διάφορα σημεία του σώματος.

(!!!) : Η περιοχή της κοιλιάς είναι μια από τις πιο επικίνδυνες περιοχές του σώματος, αφού τείνει να συσσωρεύει το λίπος ! Το λίπος δημιουργεί σε εκείνο το σημείο μια επιφάνεια, η οποία είναι γνωστή με το όνομα “σωσίβιο”, και η οποία καλύπτει τους κοιλιακούς μύες και τους κρύβει !

Αυτό, όπως μας εξηγούν και όλοι οι γυμναστές, σημαίνει πως απαιτείται κάψιμο του αποθηκευμένου λίπους ώστε να μπορέσουν να αρχίσουν να διαφαίνονται οι κοιλιακοί μύες όταν τους γυμνάσουμε !

 

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Η περιοχή της κοιλιάς θεωρείται ως ένα από τα πιο δύσκολα σημεία ολόκληρου του σώματος για να γυμναστεί. Ωστόσο με σωστή διατροφή και τακτική άσκηση (ακόμα και λίγα λεπτά κάθε μέρα στο σπίτι) μπορείτε να κατορθώσετε το ακατόρθωτο !

 

ΣΚΕΛΟΣ 1ο : ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τα τρόφιμα που πρέπει να καταναλώνουμε ώστε να κάψουμε κοιλιακό λίπος είναι τα ακόλουθα :

  • τα εσπεριδοειδή (τα πορτοκάλια, τα λεμόνια, τα μανταρίνια, τα λάιμ, τα ακτινίδια, τα γκρέιπφρουτ)
  • τα όσπρια (οι φακές, τα φασόλια, τα ρεβύθια, τα κουκιά)
  • τα λαχανικά
  • η βρώμη
  • τα αυγά
  • οι ξηροί καρποί (κυρίως τα καρύδια και τα αμύγδαλα)
  • τα λιπαρά ψάρια (ο τόνος, ο σολομός, η πέρκα, η ρέγγα, η σραδέλα)
  • ΤΟ ΝΕΡΟ !!!

ΣΚΕΛΟΣ 2ο : ΣΩΣΤΗ ΣΩΜΑΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

μερικές πολύ δραστικές και πολύ ωφέλιμες ασκήσεις για την εκγύμναση των κοιλιακών μυών είναι οι ακόλουθες :

1η άσκηση :

  • Ξαπλώνετε στο έδαφος.
  • Στρέφετε τις παλάμες σας προς το έδαφος και τοποθετείτε τα χέρια σας κάτω από τη μέση σας.
  • Σηκώνετε τα πόδια σας ψηλά στον αέρα.
  • Δημιουργείτε με τα πόδια σας γωνία 45 μοιρών από το έδαφος.
  • Περιστρέφετε τα πόδια σας με φορά προς τα δεξιά για 10 φορές.
  • Επαναλαμβάνετε το ίδιο με φορά προς τα αριστερά για άλλες 10 φορές.
  • Επαναλαμβάνετε τη διαδικασία για 6 σετ.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Δεν κάνουμε διάλειμμα ανάμεσα στα σετ !

2η άσκηση :

Πραγματοποιείτε τους κλασσικούς κοιλιακούς σε διάφορες παραλλαγές τους ώστε να γυμνάσετε :

  • τους άνω
  • τους κάτω
  • και τους πλάγιους κοιλιακούς

Comments are closed.