Πώς επιδρά η στάση του σώματος στην υγεία & τη διάθεσή σου ;

July 19, 2016 Comments Off on Πώς επιδρά η στάση του σώματος στην υγεία & τη διάθεσή σου ;
Πώς επιδρά η στάση του σώματος στην υγεία & τη διάθεσή σου ;

Πώς επιδρά η στάση του σώματος στην υγεία & τη διάθεσή σου ;
5 (100%) 2 votes

Άλλαξε τον τρόπο που κοιμάσαι και άλλαξε τη ζωή σου !

Η στάση του σώματος κατά τη διάρκεια του ύπνου, δεν έχει μεγάλη σημασία μόνο για το αν και κατά πόσο βολεύεστε, αλλά έχει σημαντικό αντίκτυπο και στην υγεία σου και τη διάθεσή σου ! Ο τρόπος που το σώμα σου ξαπλώνει στο κρεβάτι και βολεύεται για τον ύπνο, φαίνεται (σύμφωνα με επιστημονικές έρευνες) πως επιδρά με κάποιο τρόπο στην ψυχολογική και συναισθηματική σου κατάσταση ;

Τι συμβαίνει στο σώμα μου κατά τη διάρκεια του ύπνου και πώς αυτό με επηρεάζει ;

Το σώμα, μόλις πέφτεις στο κρεβάτι για τον βραδινό σου ύπνο, στην αρχή βρίσκεται σε μια ανησυχία και σιγά σιγά ηρεμεί και βολεύεται σε μια συγκεκριμένη στάση. Τότε, ένα μήνυμα στέλνεται στον εγκέφαλο μέσω νευροδιαβοβαστών και μια νευροχημική αντίδραση πραγματοποιείται. Από την αντίδραση αυτή καθορίζεται η συναισθηματική σου κατάσταση … και όχι μόνο !

Οι στάσεις του ύπνου … και η σημασία τους !

1η στάση : Η στάση στο πλάι

Πρόκειται για μια πολύ συνηθισμένη στάση ύπνου για πάρα πολλά άτομα. Η στάση στο πλάι δεν είναι ούτε ιδιαίτερα επιβλαβής αλλά σίγουρα ούτε και η ιδανικότερη στάση ύπνου. Το άτομο που κοιμάται στο πλάι, πιέζει τα χέρια και τα πόδια του (κυρίως αυτά πάνω στα οποίο κοιμάται), με αποτέλεσμα με την πάροδο του χρόνου να δημιουργούνται πόνοι στα άκρα.

Πολλά από τα άτομα που κοιμούνται στο πλάι, ασυναίσθητα, παίρνουν ένα μαξιλάρι και το τοποθετούν ανάμεσα στα πόδια τους κτά την διάρκεια του ύπνου τους. Η συνήθεια αυτή είναι μια λύση στο πρόβλημα. Το μαξιλάρι ανάμεσα στα πόδια μειώνει την πίεση που δημιουργείται ανάμεσα στα πόδια και στηρίζει καλύτερα τη μέση !

2η στάση : Η στάση “μπρούμυτα”

Μπρούμυτα είναι η πιο άσχημη στάση σώματος για τον ύπνο ! Ο αυχένας καταπονείται, αλλά και η σπονδυλική στήλη πιέζεται να σταθεί σε μια πιο αφύσικη στάση, με αποτέλεσμα πολύ συχνά να οδηγεί σε έναν πόνο χαμηλά στην πλάτη (που πολλές φορές αναρωτιόμαστε από πού προέρχεται !).

3η στάση : Η στάση “ανάσκελα”

Ανάσκελα είναι ο τρόπος που συμβουλέυουν όλοι οι γιατροί πως πρέπει να κοιμάσαι ! Ο λαιμός αλλά και η μέση (με το κατάλληλο μαξιλάρι και το κατάλληλο στρώμα) βρίσκονται στην καλύτερη στάση για ύπνο, με αποτέλεσμα να μην επιβαρύνονται και φυσικά να μην πονούν !

Πώς ερμηνεύεται η κάθε στάση … ψυχολογικά ;

Άκρα χαλαρά κατά τον ύπνο δείχνουν ένα άτομο ήρεμο, χωρίς ιδιαίτερα άγχη … ένα άτομο ικανοποιημένο από τη ζωή του και ευτυχισμένο.

Τα τεντωμένα και άκαμπτα άκρα δείχνουν στρες και ένταση. Το άτομο δεν είναι ήρεμο και γι’αυτό το λόγο τα χέρια και τα πόδια του δεν είναι χαλαρά αφημένα επάνω στο κρεβάτι.

Τα άκρα που κρύβονται κάτω από το σώμα δηλώνουν άτομο ανασφαλές και φοβισμένο. Το άτομο αυτό προσπαθεί να κουλουριαστεί και να αισθανθεί ασφάλεια με αυτό τον τρόπο μέσα στον ύπνο του.

Comments are closed.