Ακατανίκητη επιθυμία για τσιμπολόγημα ;;; ΟΧΙ ΠΙΑ !!!

May 10, 2016 Comments Off on Ακατανίκητη επιθυμία για τσιμπολόγημα ;;; ΟΧΙ ΠΙΑ !!!
Ακατανίκητη επιθυμία για τσιμπολόγημα ;;; ΟΧΙ ΠΙΑ !!!

Ακατανίκητη επιθυμία για τσιμπολόγημα ;;; ΟΧΙ ΠΙΑ !!!
5 (100%) 1 vote

Τι με κάνει να πηγαίνω συνέχεια προς το ψυγείο ;

Αρχικά ας ξεκινήσουμε από την παραδοχή ότι δεν είσαι η μόνη που αντιμετωπίζει αυτή την έντονη επιθυμία για τσιμπολόγημα μέσα στην ημέρα. Ωστόσο, η ζυγαριά σου, αναστενάζει ολοένα και πιο πολύ κάθε φορά που υποκύπτεις σε αυτούς τους πόθους σου. Πίτσες με πεπερόνι το βράδυ στο σπίτι, κρουασάν πραλίνας στο γραφείο, παχυντικά frozen yoghurt το απόγευμα, σοκολατίνες, κέικ, γλυκά, πατατάκια, αλλά και ένα σωρό λιπαρά φαγητά και junk food, τα καταναλώνεις καθημερινά χωρίς να τα έχεις ανάγκη στην πραγματικότητα.

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΕΙΝΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΙΩΘΕΙΣ … ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΕΜΜΟΝΗ !!!

Σκοπός λοιπόν δεν είναι να αυξομειώνουμε συνεχώς το σωματικό μας βάρος. Δε χρειάζεται να παίρνουμε κιλά και μετά να μπαίνουμε σε μια πολύ εξαντλητική διαδικασία για να τα χάσουμε. Στόχος είναι η πρόληψη ! Σκοπός μας θα πρέπει να είναι να καταπολεμήσουμε την ανάγκη μας για τσιμπολόγημα … πριν καν έρθει !

Πώς θα καταπολεμήσω την ανάγκη για τσιμπολόγημα … πριν καν έρθει ;;;

Σύμφωνα με την Lisa Eberly, MPH, RD ειδικό της διατροφής, η πρόληψη μπορεί να επιτευχθεί μόνο όταν το άτομο αποκτήσει συνείδηση του τι τρώει !

Τι σημαίνει όμως πραγματικά “συνείδηση της τροφής” ;

Πώς αποκτούμε βαθιά επίγνωση του τι τρώμε ;

Αρχικά, αυτό που πρέπει να κατανοήσουμε, είναι πως το φαγητό δεν είναι κάτι που θα πρέπει να μας γεμίζει τύψεις και ενοχές, αλλά μια απολαυστική διαδικασία, μια φροντίδα προς τον εαυτό μας, το σώμα μας και το πνεύμα μας ! Το φαγητό δεν είναι κάτι απαγορευμένο ή αμαρτωλό αλλά μια ανάγκη όλων των έμβιων όντων, που μπορεί να είναι άκρως απολαυστική και ωφέλιμη … όταν γίνεται με τον σωστό τρόπο !

Πώς θα ενισχύσω την συνείδηση μου για τις τροφές που καταναλώνω ;

Μερικά μικρά και εύκολα βήματα για να αρχίσετε να ενισχύετε την γνώση του τι καταναλώνετε καθημερινά και να έχετε πλήρη επίγνωση της τροφής σας, είναι τα ακόλουθα :

Νο 1 βήμα : Επιλέξτε το αγαπημένο σας φαγητό, αυτό στο οποίο δεν μπορείτε με τίποτα και για κανέναν λόγο να αντισταθείτε.

Νο 2 βήμα : Το σερβίρω σε ένα όμορφο πιάτο και το τοποθετώ μπροστά μου στο τραπέζι.

Νο 3 βήμα : Πριν πάρω καν το πιρούνι στα χέρια μου και δοκιμάσω, στέκομαι και επεξεργάζομαι το πιάτο με όλες τις υπόλοιπες αισθήσεις μου. Το βλέπω, το μυρίζω και παρατηρώ την υφή των στοιχείων που το απαρτίζουν.

Νο 4 βήμα : Τη στιγμή λοιπόν εκείνη που το σάλιο αρχίζει να εκκρίνεται μέσα στο στόμα από τους αδένες, τότε βάζω την πρώτη μπουκιά στο στόμα μου.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Οι μπουκιές πρέπει να είναι μικρές και να μασάω αργά … σαν να προσπαθώ να ξεχωρίσω με τη γλώσσα μου και το παραμικρό υλικό που βρίσκεται μέσα στο φαγητό μου !

Νο 5 βήμα : Την ώρα που καταπίνετε την κάθε μπουκιά σας, προσπαθήστε να αισθανθείτε το ταξίδι της μέσω του οισοφάγου ως το στομάχι σας !

Νο 6 βήμα : Μην βιάζεστε όταν τρώτε. Κάθε γεύμα σας θα πρέπει να διαρκεί τουλάχιστον 30 λεπτά ώστε να προλαβαίνει να φτάσει το μήνυμα από το στομάχι στον εγκέφαλο … ότι έχετε χορτάσει και δε χρειάζεστε άλλο φαγητό !

ΠΡΟΣΟΧΗ : Τρώτε ΜΟΝΟ όταν νιώθετε αίσθημα πείνας ! Μην πιέζετε τον οργανισμό σας να φάει αν δεν το έχει ανάγκη πραγματικά. Το σώμα σας ξέρει πότε χρειάζεται τροφή και σας το “λέει” με διάφορους τρόπους !

Comments are closed.