Χάσε κιλά … νόστιμα !!!

July 21, 2015 Comments Off on Χάσε κιλά … νόστιμα !!!
Χάσε κιλά … νόστιμα !!!

Χάσε κιλά … νόστιμα !!!
4 (80%) 2 votes


Μην σπας το κεφάλι σου να βρεις τι θα φας ώστε να απαλλαγείς από τα περιττά κιλάκια. Απλά ακολούθησε αυτό το απλό, οικονομικό και γευστικό εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής και απαλλάξου από καθετί περιττό … κιλά, βαριά ρούχα και φυσικά ενοχές !

Βάλε το μικροσκοπικό μαγιό σου, βγες στις παραλίες και κατάπληξε τα πλήθη ! Είναι απλό, είναι χωρίς κόπο, είναι δοκιμασμένο !!!

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΪΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΓΙΑ ΑΠΩΛΕΙΑ ΒΑΡΟΥΣ

(περίπου 4 κιλά τον κάθε μήνα … χωρίς κανένα κόπο !!!)

ΔΕΥΤΕΡΑ :

Πρωινό γεύμα : 1 κούπα γάλα (με χαμηλά λιπαρά) και 1/2 κούπα δημητριακά ολικής άλεσης

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Μεσημεριανό γεύμα : 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο), 150 γραμμάρια κοτόπουλο στη σχάρα και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Βραδινό γεύμα : 1 σαντουιτσάκι μικρό με τυρί (ανθότυρο ή cottage), φρέσκια ντομάτα, μαρούλι και ελάχιστο ελαιολαδο

ΤΡΙΤΗ :

Πρωινό γεύμα : 1 κούπα γάλα (με χαμηλά λιπαρά) και 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης) με μέλι

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Μεσημεριανό γεύμα : Ζυμαρικά (μικρή μερίδα) με σάλτσα από φρέσκια ντομάτα και βασιλικό με 1 κουταλιά τριμμένο τυρί (της αρεσκείας σας) και 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο)

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Βραδινό γεύμα : 1 μπιφτέκι γαλοπούλας στη σχάρα και 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο)
ΤΕΤΑΡΤΗ :

Πρωινό γεύμα : 1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) με φρέσκα μούρα και 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης)

Σνακ : 1 μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό γεύμα : Λαδερό φαγητό (φασολάκια, μπάμιες, αρακάς, κολοκυθάκια, μελιτζάνες) στον φούρνο με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και άφθονα μυρωδικά της αρεσκείας σας, μαζί με 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης) και 50 γραμμάρια ανθότυρο ή cottage

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Βραδινό γεύμα : 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο) και 1 φιλέτο γαλοπούλας και 50 γραμμάρια ανθότυρο ή cottage
ΠΕΜΠΤΗ :

Πρωινό γεύμα : 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι (ή ανάμεικτο) και 2 μικρά παξιμάδια (ολικής άλεσης)

Σνακ : 1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά)

Μεσημεριανό γεύμα : Όσπρια (φακές, ρεβίθια, φασόλια, γίγαντες, κουκιά) με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης) και 50 γραμμάρια ανθότυρο ή cottage

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Βραδινό γεύμα : 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο), 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης) και 1 αυγό βραστό
ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ :

Πρωινό γεύμα : 1 κούπα γάλα (με χαμηλά λιπαρά) και 1/2 κούπα δημητριακά ολικής άλεσης

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Μεσημεριανό γεύμα : κρέας άπαχο (φιλέτο ή μπριζόλα),1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο) και 1 πατάτα βραστή

Σνακ : 3 – 4 δαμάσκηνα αποξηραμένα

Βραδινό γεύμα : 1 σαντουιτσάκι μικρό με τυρί (ανθότυρο ή cottage), φρέσκια ντομάτα, μαρούλι και ελάχιστο ελαιολαδο
ΣΑΒΒΑΤΟ :

Πρωινό γεύμα : 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι και 2 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης με ταχίνι)

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Μεσημεριανό γεύμα : 1 μπιφτέκι λαχανικών, ρύζι, και 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο)

Σνακ : 1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) και 1 χούφτα ηλιόσπορος

Βραδινό γεύμα : 1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο) και 1 κονσέρβα τόνου (σε νερό)
ΚΥΡΙΑΚΗ :

Πρωινό γεύμα : 1 γιαούρτι (με χαμηλά λιπαρά) με 1 κουταλάκι του γλυκού μέλι και 1 φέτα ψωμί (ολικής άλεσης)

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Μεσημεριανό γεύμα : 1 ψάρι στη σχάρα,1 σαλάτα με φρέσκα λαχανικά (με 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο) και 2 παξιμάδια (ολικής άλεσης) ή 2 πατάτες (μικρές) βραστές

Σνακ : 1 φρούτο εποχής (ή 2 αν είναι μικρά)

Βραδινό γεύμα : 1 σαντουιτσάκι μικρό με τυρί (ανθότυρο ή cottage) και γαλοπούλα καπνιστή, φρέσκια ντομάτα, μαρούλι και ελάχιστο ελαιολαδο

Comments are closed.