Υγιεινή δίαιτα & φυσικό αδυνάτισμα

April 25, 2017 Comments Off on Υγιεινή δίαιτα & φυσικό αδυνάτισμα
Υγιεινή δίαιτα & φυσικό αδυνάτισμα

Υγιεινή δίαιτα & φυσικό αδυνάτισμα
5 (100%) 1 vote

Μια μάχη … χαμένη

Όλοι επιθυμούμε μια καλύτερη εικόνα του εαυτού μας. Όλοι θέλουμε να βλέπουμε στα μάτια των άλλων τον θαυμασμό. Όλοι θέλουμε να απαλλαγούμε από τα περιττά κιλάκια που δε μας επιτρέπουν να μπούμε άνετα στο αγαπημένο μας μικρό μαύρο φορεματάκι (που εδώ και κάτι χρόνια κρέμεται στην άκρη μέσα στην ντουλάπα και περιμένει πότε θα φτάσουμε ξανά στα κιλά που είμασταν για να το ξαναφορέσουμε). Μάλιστα, πολλοί είναι εκείνοι που ενώ καταφέρνουν να δεσμευτούν σε κάποιο διατροφικό πρόγραμμα για την μείωση του βάρους τους, στην πορεία χάνουν το κουράγιο, τη δύναμή τους και την πίστη τους στο πρόγραμμα που ακολουθούν, απελπίζονται και εγκαταλείπουν την προσπάθεια με αποτέλεσμα να ξαναπαίρνουν και το τελευταίο κιλό που έχασαν (αν όχι και περισσότερα) !

Δεν είναι κρίμα να προσπαθείς για εβδομάδες ή ακόμα και για μήνες και τελικά να εγκαταλείψεις την τόση σου προσπάθεια ;

Δεν είναι κρίμα τόσες στερήσεις να πάνε χαμένες ;

Τι κάνεις λάθος και χάνεις πάντα τη μάχη με τη ζυγαριά ;

Δες τι δεν κάνεις σωστά … και κέρδισε αυτή τη φορά τη μάχη σου με τα περιττά κιλάκια δια παντός !

Νο 1 : Θετική ψυχολογία

Η θετική ψυχολογία είναι το Α και το Ω για κάθε μάχη που κινούμαστε να δώσουμε … ακόμα και για αυτή της ζυγαριάς ! Δεν πρέπει να ξεκινάμε ποτέ μια δίαιτα με αρνητικές σκέψεις… αλλά τι σημαίνει αυτό πρακτικά ; Δεν ξεκινάμε την προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος σκεπτόμενοι τα αρνητικά, αλλά τα θετικά της υπόθεσης ! Για παράδειγμα, δεν επικεντρωνόμαστε στο τι ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ να φάμε, αλλά στο τι ΜΠΟΡΟΥΜΕ να φάμε ! Οργανώνουμε λοιπόν την καθημερινότητά μας (διατροφική και όχι μόνο) με βάση όλα αυτά τα θετικά που μπορεί να μας προσφέρει όλη αυτή η κατά τα άλλα δύσκολη και περιοριστική κατάσταση μιας δίαιτας ! Βλέπουμε δηλαδή το ποτήρι μισογεμάτο και όχι μισοάδειο !

Νο 2 : Σαφείς & ρεαλιστικοί στόχοι

Ένα άλλο μεγάλο λάθος που κάνουμε οι περισσότεροι είναι που ξεκινάμε μια δίαιτα χωρίς κανέναν συγκεκριμένο στόχο (όπως να χάσουμε 5 κιλά που πήραμε στις γιορτές ή να ρίξουμε την κοιλίτσα, ή να χάσουμε στην περιφέρεια) ή που άλλες φορές δεν βάζουμε ρεαλιστικούς στόχους (όπως για παράδειγμα – και μάλιστα συχνό παράδειγμα – να γίνουμε σαν το ένα ή το άλλο σουπερ-μόντελ).

Πριν καν ξεκινήσουμε λοιπόν μια δίαιτα ή γενικά μια προσπάθεια να χάσουμε βάρος (με διατροφή και γυμναστική), καλό είναι να βάζουμε στον εαυτό μας σαφείς και ρεαλιστικούς στόχους που θα μας κάνουν να είμαστε πιο ξεκάθαροι και άρα πιο προσηλωμένοι σε αυτό που επιδιώκουμε !

Νο 3 : Όχι στις βραδινές επιδρομές στο ψυγείο

Αυτές είναι που κάνουν πάντα τη μεγαλύτερη ζημιά ! Πολύ συχνά, εκείνη την ώρα της χαλάρωσης στο σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα στο γραφείο, εκείνη την ώρα μπροστά από την τηλεόραση και αραχτή στον μαλακό καναπέ, είναι που σου έρχεται η επιθυμία για ό,τι πιο βρώμικο (πατατάκια, πίτσες, fast-food, γλυκά). ΄Για να αποφύγεις αυτό το εντελώς ανούσιο “φεστιβάλ θερμίδων”, απλά φτιάξε ένα τσαγάκι ή πιες ένα ποτήρι νερό.

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Είναι επιστημονικά διαπιστωμένο πως τις περισσότερες φορές έχουμε την τάση να συγχέουμε το αίσθημα της δίψας με αυτό της πείνας και οδηγούμαστε να καταναλώνουμε πολλές θερμίδες που στην ουσία είναι περιττές για τον οργανισμό μας !

Νο 4 : Όχι στις παράλογες στερήσεις

Δίαιτα σαφώς δε σημαίνει να στερηθείς ό,τι αγαπάς, αλλά να προσπαθήσεις να περιορίσεις τις ποσότητες, ή – για να είμαστε πιο σωστοί και ακριβείς – να φτιάξεις ένα σωστό πλάνο του πότε και πόσο μπορείς να φας από το καθετί χωρίς να στερείσαι τα πάντα ! Με τον σωστό προγραμματισμό δε χρειάζεται να στερηθείς ΤΙΠΟΤΑ και κανένα από τα φαγητά που τόσο αγαπάς ! Αυτό άλλωστε δεν κάνει μια δίαιτα πιο εφικτή και εύκολη ;

Comments are closed.