YOGA : Αδυνατίζει ή μήπως όχι ;;;

May 31, 2016 Comments Off on YOGA : Αδυνατίζει ή μήπως όχι ;;;
YOGA : Αδυνατίζει ή μήπως όχι ;;;

YOGA : Αδυνατίζει ή μήπως όχι ;;;
5 (100%) 1 vote

Τι είδους άσκηση είναι η yoga ;

Όλοι έχουμε συνδεδεμένη στο μυαλό μας τη yoga με τη χαλάρωση και την ευλυγισία. Αλλά είναι πραγματικά η yoga μόνο αυτά ;

Βοηθάει η yoga στην απώλεια βάρους και το αδυνάτισμα ;

Υπάρχουν διαφορετικά είδη της yoga και πώς πρέπει να επιλέξω ;

H yoga είναι σίγουρα μια πολύ διαδεδομένη μέθοδος χαλάρωσης, τόνωσης του σώματος και του πνεύματος, αποβολής του στρες και ανάπτυξης ευλυγισίας. Αν και πολλοί το αγνοούν όμως, η yoga, είναι και μια εξαιρετική μέθοδος απώλειας βάρους και σύσφιξης του σώματος (χωρίς έντονη αερόβια άσκηση !).

Ειδικά για τα άτομα που δεν είναι λάτρεις της αερόβιας άσκησης ή των σπορ (μπάσκετ, τέννις, ποδόσφαιρο, κολύμβηση, ποδηλασία, καράτε), η yoga, είναι μια εξαιρετική πρόταση για σημαντική απώλεια βάρους με έναν ήρεμο και χαλαρό τρόπο … όπως ακριβώς το επιθυμούν !

ΣΗΜΕΙΩΣΗ : Η yoga είναι μια στατική άσκηση που φαινομενικά με την πρώτη ματιά φαντάζει πολύ εύκολη, αλλά στην ουσία πρόκειται για μια σκληρή άσκηση ολόκληρου του σώματος που απαιτεί προσπάθεια … και φυσικά καίει πολύ λίπος !

Ο περισσότερος κόσμος, όταν αποφασίζει να χάσει βάρος, δε σκέφτεται τη yoga ως λύση ! ΛΑΘΟΣ ! Η yoga δεν είναι απλά μια σωματική άσκηση – δραστηριότητα, αλλά ένας ολοκληρωμένος τρόπος ζωής, σκέψης και ύπαρξης.

Τι κάνει τη yoga ιδανική επιλογή εκγύμνασης ;;;

Όπως ήδη αναφέραμε, η yoga, δεν είναι ένα απλό πρόγραμμα άσκησης, αλλά μια ολόκληρη κοσμοθεωρία. Έχει τους δικούς της “κανόνες” και με κάποιον τρόπο θα λέγαμε ότι διδάσκει στα άτομα πώς να υιοθετήσουν έναν διαφορετικό (και σίγουρα πιο υγιεινό) τρόπο ζωής, σκέψης και ύπαρξης σε αυτό τον κόσμο !

Το άτομο αρχίζει να κατανοεί και να “ακούει” περισσότερο τον ίδιο του τον οργανισμό και τις ανάγκες του. Διδάσκεται πως να τρέφεται σωστά, να διατηρεί ισορροπημένο το σωματικό του βάρος και να σέβεται την ίδια του την ύπαρξη.

Μαθαίνοντας λοιπόν το άτομο να φροντίζει και να αγαπά το σώμα του, αποκτά μια πιο συνειδητή διατροφική καθημερινότητα, με αποτέλεσμα να διατηρεί άκοπα και αβίαστα σταθερό το βάρος του (χωρίς δίαιτες, χωρίς στερήσεις και διατροφικές υπερβολές) !

Λιγότερο κοιλιακό λίπος με yoga !!!

Και όμως, με τη yoga, μπορούμε να μειώσουμε σε πολύ σημαντικό βαθμό το τόσο ανεπιθύμητο κοιλιακό λίπος ! Εκτός από το φαγητό που είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας, σε αύξηση του κοιλιακού λίπους οδηγεί (όσο περίεργο και αν ακούγεται !) και το άγχος.

ΠΡΟΣΟΧΗ : Ειδικές επιστημονικές έρευνες έχουν αποφανθεί πως τα αυξημένα επίπεδα στρες για μεγάλο χρονικό διάστημα, οδηγούν σε αύξηση της παραγωγής κορτιζόλης, που ευθύνεται για την αύξηση του λίπους στην δύσκολη περιοχή της κοιλιάς !

Τα είδη της yoga & τι πρέπει να γνωρίζω …

Νο 1 : Yin Yoga για διατάσεις του σώματος και χαλάρωση νου & σώματος

Νο 2 : Bikram Yoga για κάψιμο λίπους και αδυνάτισμα

Νο 3 : Ashtanga Yoga για εκγύμναση του σώματος και αύξηση της αντοχής

Νο 4 : Swing Yoga ή Aerial Yoga για μειωμένη καταπόνηση των αρθρώσεων και αυξημένη διασκέδαση

Νο 5 : Power Yoga για αναζωογόνηση του πνεύματος και αύξηση της ενέργειας

Comments are closed.